דניאל גרץ. צילום: ניר קידר

גלנט רוצה להחזיר את גרץ: "המקום שלו בהפועל פתח תקוה"

קשר הפועל תל אביב, שהחמיץ בדו קרב הפנדלים בגביע, זכה להודעת ניחומים מבעלי הפועל. במועדון מחכים שהשחקן יקבל שחרור מהאדומים כדי להחזירו. בבייב וברוסו מתרחקים

פורסם בתאריך: 8.1.18 16:28

עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר, בהפועל ממשיכים להיות עם האצבע על הדופק בכל הנוגע לרכש, אבל במקביל, כמנהגם בקודש, יודעים שעניינים יכולים להיחתך גם ברגע האחרון. "מניסיוני בעונה שעברה, למדתי ששחקנים ומציאות אפשר לפעמים למצוא לקראת סוף החלון וצריך הרבה מאוד אורך רוח", אמר הבעלים דורון גלנט.

נכון לעכשיו, אלי בבייב לא משוחרר מהפועל רעננה ואילו באשר לדידייה ברוסו, בקריית שמונה מעוניינים למכור את השחקן ולא להשאילו, מה שעלול לטרפד את אופציית הצטרפותו להפועל. שחקן נוסף שגלנט מאוד היה רוצה לראות במועדון הוא קשר הפועל תל אביב, דניאל גרץ, שגילה יכולת טובה מאוד בהפועל אשתקד ונחשב למוערך מאוד. בתחילת השבוע, לאחר החמצת הפנדל של גרץ בדו קרב הפנדלים מול מכבי חיפה, שהובילה בסופו של דבר להדחה של האדומים מהגביע, שלח גלנט לקשר הודעה בה חיזק אותו. "תרים את הראש, זה קרה גם לשחקנים גדולים ממך", כתב בין השאר גלנט שזכה למענה מהקשר: "אוהב אותך".

"אנחנו יודעים מה היכולות של דניאל גרץ, הוא שחקן מצוין שמאוד מחובר למועדון שלנו ולדעתי הוא עשה טעות כשעזב להפועל תל אביב", הבהיר בעלי הפועל. "המקום שלו בהפועל פתח תקוה. בניגוד להפועל תל אביב, כאן הוא יוכל לקבל דקות ולבוא לידי ביטוי. אם הוא וגבי קניקובסקי היו נשארים כאן העונה, אין לי ספק שהיינו במקום גבוה יותר. אלה שני שחקנים שעובדים ללא הפסקה. בכל מקרה, הדברים לא תלויים בנו, אבל ברור שאם קובי רפואה ישחרר את גרץ אשמח מאוד לקלוט אותו".

דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

לצד המחמאות הגדולות על היכולת הטובה בגביע, חרף ההפסד 2:1 להפועל חיפה, לא מעט מיושבי היציע זעמו על החילוף של עמירן שקלים, שהיה מהבולטים בקבוצתו, דווקא בדקות האחרונות בהן ניסתה הפועל להשיג את שער השוויון. במועדון גיבו לחלוטין את החלטתו של המאמן דני גולן והסבירו כי לשקלים היו ארבעה צהובים וגולן רצה להימנע ממצב בו יספוג את החמישי.

חשוב לציין כי במשחק ביום שני מול הפועל מרמורק ייעדר עומר ורד בגין צבירת צהובים, ובצוות המקצועי חששו להגיע להתמודדות ללא מגנים. מעבר לכך, גולן, שראה כי שקלים ירד עצבני מהמגרש, פנה אליו באותו רגע ואמר לו "החילוף לא נעשה בגלל שיקול מקצועי. היית הכי טוב על המגרש אבל אני צריך אותך למשחקים הבאים".

 

"בהתחלה גם אני לא הבנתי את החילוף, אבל כבר למדתי להכיר את דני ודקה אחרי הבנתי מה הוא עשה", אמר גלנט. "הוא לא עושה שטויות והמהלך שלו מראה שהוא שולט היטב בקבוצה וגם תחת לחץ לא חושב רק על הרגע ורואה כמה מהלכים קדימה".

עמירן שקלים. צילום: זאב שטרן

"אלה החילופים שיש לדני, אין משהו אחר וזו בהחלט בעיה ששני המגנים שלנו יספגו צהוב חמישי", אמר אחד השחקנים. "לא הייתה לו ברירה. אני מקווה שבחלון ההעברות יביאו לפחות שני שחקנים כדי לעבות את הסגל". בהפועל סירבו לאפשר לשקלים להגיב על האירוע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    גלנט.אן ברפטואר רוצה.תחזיר את גרץ.ואת קונקובסקי.ואז תשלים את הפזל.בנוסך חיזוק ההגנה.. אים תירצה ואתה רוצה.אז תייסם.יש ביידך אפשרות להחתים כול שחקן שתירצה.וזה בדוק.בהצלחה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר