מאיר שמיר. צילום: דניאל צ'צ'יק
מאיר שמיר. צילום: דניאל צ'צ'יק

תיק הפירוק של הפועל: ניסיון גישור נוסף בין שמיר למפרקים

אחרי שהיה נראה כי הסוגיה תגיע לבית המשפט, ביקש המגשר בתיק שהות נוספת בכדי להגיע לפשרה. "המגשר מכיר היטב את הסכומים והמספרים, ואם הוא אומר שהוא יכול לגמור את זה צריך לתת לו את הקרדיט", אמר אחד המפרקים, עמית פינס

פורסם בתאריך: 11.1.18 10:19

ניסיונות הגישור בין המפרקים של הפועל, עורכי הדין ליאור דגן ועמית פינס, לבין בעלי הפועל לשעבר מאיר שמיר עשויים לקבל תפנית נוספת. לאחר שהצדדים סברו כי הנושא ישוב לדיון בבית המשפט, מתברר כעת כי ייתכן וייעשה ניסיון גישור נוסף בין הצדדים. בתחילה, המפרקים ליאור דגן ועמית פינס דחו את הצעתו הראשונית לפשרה של של שמיר, שהוגדה בלשון עדינה כ"לא מספיקה".

"כבר עמדנו לפנות שוב לבית המשפט, אבל לפני כחודש התקשר המגשר מחו"ל וביקש עוד זמן", אמר עורך הדין פינס. "מדובר בעמוס גבריאלי, המגשר הכי טוב בארץ. הוא מכיר היטב את הסכומים והמספרים, ואם הוא אומר שהוא יכול לגמור את זה צריך לתת לו את הקרדיט". יצוין כי מאז אותה שיחה לא נועדו הצדדים בנושא, אך בעקבות בקשתו של המגשר נראה כי צפויות התפתחויות בקרוב.

כזכור, בחודש יוני 2011, בעת שהפועל הייתה בליגת העל, הודיע מנכ"ל הפועל דאז אפי צפריר כי המועדון יילך לפירוק בעקבות חובות כבדים מהם סובל המועדון. לאחר עונה בה ניהלו דגן ופינס את המועדון בתקציב מינימלי ושהסתיימה בירידת ליגה, עבר המועדון לידיו של אבי ללוז. במשך כארבע שנים ניהלו המפרקים חקירה בנושא עברה הפיננסי של הקבוצה, כאשר עיקר הטענות בנוגע לשמיר נוגעות לעסקת רכישת השטח של איצטדיון "האורווה".

 

"שמיר השתלט על קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקוה רק כדי להשיג את הסכמת הקבוצה, שהיתה בעלת זכויות בלתי מוגבלות באצטדיון ששימש אותה לאימונים, וכך הסיר את המכשלה המרכזית לביצועה והוצאתה לפועל של התוכנית שלו", נכתב בין היתר בדוח שפרסמו המפרקים לפני כשנה וחצי.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר