גיל סלע. צילום: ארז גבאי

אכזבה בקבוצת כדורסל הנשים של הפועל: "פספוס גדול שלנו"

הריצה של הפועל פתח תקוה כדורסל נשים נעצרה עם הפסד לרמת השרון. המאמן גיל סלע לקראת חולון: “נצטרך להילחם”

פורסם בתאריך: 11.1.18 10:25

התנופה הגדולה של הפועל פתח תקוה בכדורסל נשים נבלמה מעט השבוע עם הפסד ביתי 76:67 לא.ס רמת השרון. דווקא לאחר פתיחה מעודדת ויתרון 10:14 בתום הרבע הראשון, הגיע רבע שני חלש במיוחד בו קלעה הפועל חמש נקודות בלבד לעומת 26 של יריבתה. גם תיקון בדמות 30 נקודות ברבע שלישי מצוין לא סייעו לכחולות לסגור את ההפרש עד הסיום.

ג’ני סימס הייתה רמה אחת מעל כולן כשקלעה כמעט מחצית מסך הנקודות של קבוצתה (31) וקטפה 14 ריבאונדים. צליל וטורי ואלכסיס פרטסון קלעו 11 נקודות כל אחת ואת רשימת הקלעיות של הפועל סגרו שאקיה לירי עם 8 ומאיה איסרוב – 6. בתום המחזור ה-16 מדורגת הפועל במקום השישי בטבלה עם שמונה ניצחונות לצד כמות זהה של הפסדים. חרף העובדה שהמיקום הנוכחי יוביל בסוף העונה את הקבוצה לבית העליון, המצב נזיל מאוד שכן לא פחות משלוש קבוצות מלבד הפועל – אליצור נווה דוד רמלה, רמת השרון ומכבי רעננה, צברו עד כה 24 נקודות ומאזן זהה.

"יש העונה ליגה משוגעת וברור שאי אפשר לנצח בכל משחק, אבל ההפסד הזה בהחלט מבאס ופספוס גדול שלנו. ניצחון היה מבטיח כמעט בוודאות מקום בפלייאוף העליון”, אמר המאמן גיל סלע. “נפלנו באחד הרבעים בו הקבוצה לא הייתה דומה לכלום ואמנם ניצחנו את החצי השני, אבל היה כבר היה מאוחר מדי”.

“החלוקה הייתה פחות מאוזנת מאשר בשני המשחקים האחרונים וסבלנו מעליות וירידות גדולות מדי”, הוסיף המאמן. “יש לנו משחקים קשים מאוד עד סיום הליגה הלא צפויה הזאת ונצטרך לעשות את העבודה”.

ואם במשחקים קשים עסקינן, בשני הבא תצא הפועל למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה המפתיעה, אליצור חולון, שצועדת בפסגה בצוותא עם מכבי אשדוד. "אנחנו הולכים להתמודד מול המקום הראשון בליגה ומדובר בקבוצה עם שלוש זרות מצוינות שקלעה מעל 75 נקודות בשני המשחקים האחרונים”, אמר סלע לקראת ההתמודדות. “חולון תגיע אחרי רבע הגמר הגביע ביום חמישי ברמת חן ואולי השחקניות יהיו פחות מרוכזות. נצטרך להילחם כמו שנלחמנו בחצי השני במשחק האחרון ואני בהחלט אופטימי. גם בסיבוב הראשון המשחק בין הקבוצות היה צמוד מאוד ואמנם יש להן יתרון קל, אבל ננסה להפתיע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר