עידן דורון

אחרי שנתיים וחצי: עידן דורון התפטר מאימון מכבי בכדורסל

פתיחת העונה המאכזבת של הקבוצה הובילה את המאמן להודיע על עזיבתו את הקבוצה הבוגרת, אבי קצנברג צפוי להחליפו: "הסברתי ליו"ר שאין דרך אחרת והקבוצה לא מצליחה להתרומם"

פורסם בתאריך: 15.1.18 15:17

מאמן מכבי בכדורסל עידן דורון התפטר מתפקידו אחרי שנתיים וחצי בתפקיד. הקבוצה פתחה את העונה עם לא מעט ציפיות, אבל בפועל צנחה לחלק התחתון של טבלת הליגה הארצית מחוז דרום עם מאזן שלילי של חמישה ניצחונות מול שישה הפסדים, האחרון שבהם 70:62 למכבי בת ים. "לאחר שנתיים וחצי כמאמן קבוצת הבוגרים של מכבי הודעתי על התפטרותי", כתב בין השאר דורון בפוסט שפרסם בפייסבוק. "אני עושה מהלך זה בלב שלם ובמחשבה שהקבוצה היא מעל כל אינדיבידואל כזה או אחר ובתקווה שהקבוצה תחזור במהרה למסלול הנכון". עוד איחל דורון הצלחה בקבוצה בהמשך המאבקים בליגה ועל הכרטיס לפלייאוף, הודה לשחקנים שהדריך במהלך התקופה וציין כי תמיד יישאר אוהד הקבוצה.

"המצב של הקבוצה לא מזהיר, התחושות לא טובות והיה צריך לעשות זעזוע", אמר דורון בשיחה עם "ספורט מלאבס". "קיימנו ישיבת הנהלה והבנו שהדרך הכי נכונה היא לבצע את המהלך הזה. היו"ר אבשלום כליפא לא ממש היה בעד בהתחלה, אבל הסברתי לו שאין דרך אחרת והקבוצה לא מצליחה להתרומם". יש לציין שדורון, מאמן ותיק ומוערך במועדון, יישאר בצוות המקצועי של מחלקת הנוער. מי שצפוי להחליפו הוא אבי קצנברג, שמאמן את אחת מקבוצות הנוער במחלקה, הדריך בעבר את הבוגרים ואף שימש כיו"ר הקבוצה.

"הליגה מאוד צפופה. כל ניצחון מקפיץ אותך למעלה והפסד מוריד למטה", אמר דורון בעקבות ההתדרדרות של מכבי למקום התשיעי. "הפלייאוף, בו ישחקו ארבע הראשונות, עדיין לא חמק ובהחלט בר השגה, אבל המערכת היא מעל הכל. המהלך נעשה כדי שהשחקנים יתעוררו ויבינו שעכשיו הדברים הם בעיקר על הכתפיים שלהם. אני מקווה שהם מבינים את המצב ואת המשמעות ומאמין שזה יעשה לקבוצה רק טוב. מבחינתי אני נשאר במערכת, הדברים נסגרו בלחיצת יד מכובדת וכמובן לא מדובר בסוף פסוק. חיים של מאמן הם מאוד דינמיים ובהחלט יכול להיות שאחזור לקבוצה הבוגרת בעתיד". ביום ראש תצא הקבוצה למשחק חוץ מול אליצור אשקלון, המדורגת במקום השישי בטבלה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר