ברנקו מיכאילוביץ'. צילום: ניר קידר

ברנקו מיכאילוביץ', אור ברוך ושלומי חנוכה צפויים לעזוב את הפועל

נוכח העונה המאכזבת של הקבוצה, במועדון רוצים למזער נזקים כאשר גם איציק כהן עשוי לקבל הודעת שחרור. נס זמיר ייעדר 10 ימים לפחות, שיחת פיוס נערכה בין איש המשק לשעבר עוז בצון לאנשי הקבוצה

פורסם בתאריך: 17.1.18 11:59

במצב הנוכחי והקשה של הפועל בחלק התחתון של טבלת הליגה הלאומית, צפויים במועדון להתחיל למזער נזקים ולשחרר שחקנים על מנת לחסוך בעלויות עד תום העונה. השם החם שצפוי לעזוב כבר בימים הקרובים הוא אור ברוך, שפתח בהרכב ביום שני והמשיך לאכזב. בית”ר תל אביב/רמלה והפועל מרמורק הוזכרו כמועמדות לקלוט את החלוץ. שחקנים נוספים שצפויים לקבל הודעת שחרור הם ברנקו מיכאילוביץ’ המאכזב, שלומי חנוכה שלא נכלל בסגל בהפסד למרמורק וייתכן שגם הבלם איציק כהן. בנוסף, טרם הגיעו במועדון להבנות עם וואטו קואטה, שכבר תקופה ארוכה אינו מתאמן עם הקבוצה.

“דורון גלנט בשוק מכל מה שקורה. הוא שבור, מרוסק ובהחלט אפשר לומר שהוא והקבוצה הניפו דגל לבן”, אמרו בסביבת המועדון. “גם דני גולן בהלם. הוא לא אמר דבר על עזיבה אבל שפת הגוף שלו משדרת ייאוש”. בינתיים, גלנט, שסופג ביקורת מכל עבר על צורת ניהול שלא זכורה כבר שנים בהפועל, לא מצא לנכון לשוחח עם השחקנים חרף היכולת הקטסטרופלית על כר הדשא. “מה יש להגיד, אנחנו בדיכאון”, אמר אחד השחקנים שניסה איכשהו לשמור על אופטימיות. “המצב מאוד בעייתי. תמיד יש על מה לשחק אבל חלום העלייה מתרחק מאוד. אחרי מרמורק אף אחד לא דיבר. כולם היו מבואסים, התקלחו והלכו הביתה”.

בעוד אלה שלא מספקים את הסחורה בדרך החוצה, גם חלק מאלו שצפויים להישאר לא כשירים. נס זמיר מתח את שריר הירך האחורי בשני וצפוי להיבדק כדי לאבחן את חומרת הפציעה. כך או אחרת, הוא צפוי להיעדר עשרה ימים לפחות. בנוסף, דניאל כהן נפצע ופונה במהלך ההתמודדות לבית החולים “אסף הרופא”, שם אובחן כי הוא סובל מזעזוע מוח. רק בשעה אחת אחר חצות שוחרר כהן לביתו והצטווה לנוח עד יום שבת. גם ירין חסן לא צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק ביום שני מול רמת השרון.

נס זמיר. צילום ניר קידר

נס זמיר. צילום ניר קידר

אתמול (שלישי) סיים רשמית איש המשק עוז בצון את עבודתו במועדון. יומיים קודם לכן התקיימה סולחה בין בצון לגלנט ואנשי מחלקת הנוער ואף הוצע לו להמשיך בקבוצה בתנאים משופרים, אבל נכון לאמצע השבוע החליט בצון לעזוב ופגישה נוספת שנקבעה בינו לבין גלנט לא יצאה בסופו של דבר אל הפועל. “אני פגוע וחבל שרק עכשיו נזכרו לדבר איתי”, אמר בצון. “עשינו סולחה, שני הצדדים התנצלו, ליבנו את הדברים ובמועדון רצו שאשאר ואפילו הציעו לי שדרוג בשכר, אבל המשפחה והחברים יעצו לי שלא לקחת שוב את הסיכון אחרי שראו מה חוויתי בקבוצה”. כשהוא מחוץ להפועל וטרם מונה לו מחליף, צפוי בצון להמשיך בהליך התביעה נגד המועדון על סך כחצי מיליון שקלים.

כמפלט אחרון, גברו השבוע הדיבורים בסביבת המועדון על סיכוייה של הכחולה להצטרף בניסיון להציל את המצב. לאחר שעיין בהסכם שהציעה הכחולה לגלנט, העביר יחיאל מאור לבעלים הודעת וואטסאפ עם סקיצה של עיקרי הדברים, אבל גלנט, שנראה כי כבר שבר שיאים בכל הקשור למונח “סחבת”, טרם חזר אליו עם התשובות וההתאמות הנדרשות מבחינתו.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר