החלום התנפץ. שחקני הפועל בפוזה מוכרת. צילום: ניר קידר

עוד לא הגענו לתחתית: יוסי שושני חושש ממאבקי ירידה לליגה א'

חצי העונה הראשונה של הפועל היא המשך ישיר לכישלונות בתקופתו של דורון גלנט. הכחולים עוד עלולים להסתבך במאבקי הירידה

פורסם בתאריך: 19.1.18 12:42

1. חצי העונה הראשונה של הפועל היא המשך ישיר להתדרדרות של המועדון בתקופתו של דורון גלנט. באופן מאוד ברור, קבלת ההחלטות, התאמת הסגל, המאמנים שהוחתמו וכל מה שקשור לניהול וקבלת ההחלטות, לוקה מאוד בחסר. הקבוצה נראית לא טוב מהיום הראשון של העונה, אבל מדובר כאמור בהמשך ישיר לעונה שעברה ולא במשהו מפתיע.

חבל שכך הדברים נראים, כי העונה על פניו נראה היה שמבחינת סגל הביאו את השחקנים שיכולים לעשות משהו, אבל הדברים לא התחברו בשום מקום, לא במגרש ולא מחוצה לו. יכול מאוד להיות שכל הסיפורים מסביב והשערוריות שצצות חדשות לבקרים משפיעות על מה שקורה בתוך המגרש. התנאים בהפועל לא אידיאליים לשחקן כדורגל. שחקן כדורגל צריך לבוא לשחק, ליהנות, לתת את כל כולו ולהיות מרוכז במגרש. השחקנים בהפועל מרוכזים בהרבה דברים ובמגרש קצת פחות.

2. המטרות של דורון גלנט, על פניו, טובות. הוא רוצה לחבר את סמלי המועדון ולעשות דברים טובים, אבל בסופו של דבר הביצוע לגמרי הפוך. את הדוגמא הטובה ביותר אפשר לראות בשכנה מכפר סבא, כאשר עם תקציב נמוך יותר משל הפועל, עושים הרבה יותר. לירוקים יש דמות כמו יצחק שום, שעבר דבר או שניים בכדורגל וכך גם גלנט היה חייב להביא אנשים שמכירים את הדי.אן.איי של המועדון.

האנשים שנמצאים היום בהפועל לא מחוברים למקום, לא מחויבים וגם לא מבינים את הלך הרוח של מה שקורה פה. זה חלק מקבלת ההחלטות של הבעלים, שהיא שגויה לדעתי ביסודה. האבסורד הוא שכשאתה מדבר עם גלנט אז זה נשמע שיש לו כוונות טובות וגם הוא מבין את זה, אבל איכשהו הוא תמיד נשאר לבד. אני לא יודע מי מייעץ לו אבל ברור לי שהיועץ או היועצים שלו לא מבינים את מה שקורה במועדון ולא קוראים את המפה. הם מנותקים ממה שקורה ולכן הניהול המקצועי והאדמניסטרטיבי נראים כמו שהם נראים.

3. לדעתי, אנחנו עוד אפילו לא בסוף ההתדרדרות. הפועל עוד עשויה להמשיך לצנוח בהמשך העונה. אני לא יודע אם נסתבך ממש במאבקי הירידה כי בכל זאת יש שם קבוצות חלשות מאוד, אבל המצב ממש לא מזהיר. אחד הדברים שהכי לא ברורים לי הוא הקרדיט המוגזים שמקבלים ברנקו מיכאילוביץ’ ואדריאן רוצ’ט. נכון שכשאתה נמצא במצב כזה אתה חושב שאולי השינוי יגיע במשחק הקרוב, אבל כשזה נמשך חצי עונה זה כבר יותר מדי. מאמן חייב לשדר לשחקנים שלו שרק מי שטוב ומי שמוכיח את עצמו ישחק. אז או שהסגל שנבנה רע מאוד או שהמחליפים כל כך גרועים שמעדיפים לא להכניס אותם. אלה דברים לא מובנים, שגם נותנים עוד הרבה סיבות לדאגה לקראת המשך הדרך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    אתם הכחולה.קדימה לעבודה באופן חוקי.לקחת את הקבוצה ליפניי שנעלם.לינכות בכול ההמצעים החוקיים ליפני שיקרה לנו אסון והקבוצה תיעלם.יש גורמים המקורבים לקבוצה .בעבר בהובה ובעתיד רוצים להעלים את הקבוצה.איטרסים אישיים.אולי פלליים.בבקשה היתעוררו.אל תרדמו.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר