חברי הוועד המנהל של הכחולה

הכחולה הודיעה: "הסתיים המו"מ, יוצאים למאבק על עתידה של הפועל"

בעמותה הודיעו כי גם ניסיונות נוספים שנעשו לאחרונה לא צלחו. "הערכת אנשי המקצוע שסייעו לכחולה היא שקיים חשש ממשי כי המועדון יימצא במצב של חדלות פירעון בטווח הזמן הקרוב", נכתב בהודעת העמותה. תגובתו של דורון גלנט תובא לכשתתקבל 

פורסם בתאריך: 20.1.18 21:01

תם המשא ומתן בין עמותת הכחולה לבעלי הפועל דורון גלנט. בהודעה רשמית שפרסמה הערב (שבת) העמותה בעמוד הפייסבוק שלה, הודיעה הכחולה כי למרות ניסיונות נוספים להגיע להסכם בחודש וחצי האחרונים, דבר לא התקדם וכי כעת הם פונים למהלכים חד צדדיים במטרה לקבל את הבעלות על המועדון.

"לאור מצבה העגום של הקבוצה והקולות שנשמעים בימים האחרונים אנחנו רוצים להבהיר שוב, אין משא ומתן", נכתב בהודעת העמותה. "גלנט לא מגיב למתווה העסקה ולא מעביר את החומר שנדרש על מנת לקיים הסכם כלשהו, כנראה שיש לו מה להסתיר". עוד ציינו בעמותה כי נעשו פניות דרך אנשי נוספים בסביבת הקבוצה בניסיון להניע את המגעים, אך גם ניסיונות אלו לא צלחו, לאחר שגלנט, כך לטענתם, לא שיתף פעולה.

עוד נכתב בהודעת העמותה: "בנקודת הזמן הזו, הערכת אנשי המקצוע שסייעו לכחולה בתחום החשבונאי, היא שקיים חשש ממשי כי המועדון יימצא במצב של חדלות פירעון כבר בטווח הזמן הקרוב. כאמור, תמונה מלאה על מצב המועדון לא ניתן לקבל. מי שבחר טרם עונה זו, ואף במהלכה, שלא להכניס את הכחולה למבנה הבעלות, פגע באיתנותו הפיננסית של המועדון. אם מישהו הימר על עליית ליגה, כדי שכספי התיקצוב בליגת העל יאפשרו לכסות על הגרעון המצטבר, בלי כספי האוהדים, אזי שהוא נהג בחוסר אחריות".

לסיום ציינו בכחולה: "הפועל פ״ת היא לא ז׳יטון שמהמרים עליו בקזינו. המועדון הזה ראוי למנהיגות אמיתית. המו״מ הסתיים סופית. לא נותר לנו אלא לצאת למאבק על עתידה של הפועל, כל האמצעים החוקיים כשרים ואנחנו פועלים באופן חד צדדי. חשיבות המשך גיוס הכסף ואיחוד השורות גדולה מאי פעם, ולו כדי להיות ערוכים לחודשים הקשים הצפויים למועדון, ולאפשרות של שיקום המועדון אם וכאשר בעליו יובילו אותו לפירוק, פעם נוספת. זה כבר לא איתנו או בלעדיך, זה רק בלעדיך".

תגובתו של דורון גלנט תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    מספיק עים המריכות .היגיע הזמן לעשות מעסה.באופן חוקי ולקחת את הקבוצה.חס וחלילה ליפני שתעלם וייש גורמים שרוצים בכך.מסתירים מיסמכים יתכן .פשוט מפחדים. מגילוי האמת כצד הידרדר המועדון.יתכן שזה גובל בפלילי.שווה בדיקה מעמיקה.לעבודה. עכשוו ליפני שהיה מאוחר.בהצלחה לעוסקים במלכה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר