רובי ביבי, דניאל גולני ואופיר לוזון. צילום: זאב שטרן, מכבי פתח תקוה

רובי ביבי: "נפגעתי מהמעבר של גולני בצורה שאני לא יכול להסביר אותה"

מנהל קבוצת נערים ג' ומי שליווה את הנער שחצה את הכביש למכבי, עדיין כואב את מה שהוא מכנה כ"בגידה באמון", אך מודה: "הכישלון הוא של הפועל פתח תקוה וגם שלי באופן אישי, נקודה"

פורסם בתאריך: 23.1.18 11:13

אמנם כבר שבוע עבר מאז חצה כוכב מחלקת הנוער של הפועל, דניאל גולני, את הכביש למכבי, אך לאנשים במועדון עדיין קשה לעכל את המעבר המתוקשר. אחרי התגובה הרשמית של המועדון, שפורסמה על ידי יו"ר מחלקת הנוער איציק כהן בפורום האוהדים בפייסבוק, אומר רובי ביבי, מנהל קבוצת נערים ג': "הכישלון הוא של הפועל פתח תקוה וגם שלי באופן אישי, נקודה. בשורה התחתונה הילד כבר לא אצלנו".

ביבי, שהוא גם חבר מועדון הזהב ואיש הפועל בכל רמ"ח איבריו, היה שדאג לגולני מרגע הגעתו להפועל עת למד בכתה א' ובין השאר רכש עבורו ציוד יקר ואירח אותו לארוחות חג."ניסינו לעשות הכל מאהבה ורצון טוב כדי שלא יחזרו המקרים של פז בן ארי ואסף צור, אבל אין צדק בעולם", הוא אומר בכאב. "הילד בגד באמון שלי באופן אישי, חד משמעית. כל כך כאב לי ונפגעתי בצורה שאני אפילו לא יכול להסביר אותה. אם אני נאיבי אני גאה בכך ומודה לאופיר לוזון שלקח את הילד. שייהנה ממנו. אתה מגדל שחקן, משקיע בו ואז מישהו מפקיד 390 שקלים על הסגר בהתאחדות והוא כבר לא אצלך".

גולני לפני חודשיים וחצי בלבד

"מכבי, יחד עם הסוכנים, הורסת את הכדורגל", המשיך ביבי. "מעבר לזה היה פה ניצול של רצון טוב והאמא הפרה הסכם ולא ידעה להעריך מה שעשינו בשבילה. אני לא מצטער על האהבה שנתתי לדניאל גולני ואולי כשיהיה בן 30 או 40 ואבא לילדים, הוא יבין שטעה. ברגע שלבש את החולצה של מכבי מבחינתי זה נגמר. אני במקום אחר, יש לי קבוצה לנהל והפנים קדימה".

גולני עצמו ערך בשבת בכורה בנערים ג' של מכבי מול מכבי חיפה, שיחק 90 דקות והיה מעורב בשער של קבוצתו שסיימה בתיקו 1:1. בתחילת השבוע החל להתאמן בנערים ב', שתשחק בסוף השבוע בשמינית גמר הגביע באשקלון. אגב, גם בדרבי נערים ב' בשבת האחרונה, בו לא נטל גולני חלק, התלהטו הרוחות בעקבות מעברו של השחקן, כשבין השאר בהפועל האשימו את מכבי בכך שהחלישה את קבוצתם.

"דניאל על גג העולם מבחינה מקצועית כי הבין שהגיע למקום אחר, אבל באופן אישי קשה לו מאוד והוא מרגיש מושפל אחרי השיימינג המטורף שהפועל עשו לו", אמרו במכבי. "הם הזכירו את המוצא שלו וכינו אותו בכינויים מעליבים. פתאום באות אליו ילדות בכיתה ושואלות אותו 'בעצם קוראים לך מוחמד?'. הפועל פגעו בו קשות ואנחנו רק מחכים לתביעה של הפועל כדי להגיש תביעה נגדית על הוצאת דיבה וביזוי הילד".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    במכבי.יעשו מימנו מסחרה.ואו יעלם.מימפת הכדורגל.ילד מיתלהב.לא לא יודע אייפו נפל.ירקתה בצלחת מימנה אכלתה.העונש שקיבלתה להיות במכבי.ביזניס.חה.חה.חה

  2. חיים

    רק אדיוט לא היה עובר למכבי מהפועל המתפרקת.
    משחקים לי אותה נעלבים אויי ממש מסכנים .. מה הם חשבו ששחקן מוכשר ישאר במקום העלוב הזה שלא מקדם צעירים ושאין למועדון שקל על התחת. היום כדורגל זאת עבודה שצריך להרוויח בה כסף, אנשים שוכחים שבסופו של דבר זאת עבודה וחלאס כבר עם הלחיות בסרט שמשחקים בשביל הקובצה, זה לא קיים כבר וכל אחד מהאוהדים היה עובר תמורת סכום מכובד.
    לא יאמן כמה קנאים יש בעולם.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יחיאל זה בשבילך, לעבור למכבי זאת באמת טעות חמורה של הילד, ללא ספק. אין ספק שאם היית שואל את השחקנים שגדלו במכבי או הצטרפו בגילאים צעירים כמו הילד הזה סביר שהיו אומרים אותו הדבר כמוך
    את תגובותיהם של:
    עומר גולן, גל אלברמן, דובב גבאי, עומר דמארי, טל בן חיים, לידור כהן, דור אלו, גידי קאניוק, מרוואן קבהה, עומר דנינו, עידו דוידוב ומנור סולומון ואם תרצה גם מלמד (שהגיע לכאן בגיל 19-20)
    לא היה ניתן להשיג…
    אני מקווה שהבנת שאני צוחק, הפועל פ"ת זה מועדון עם עבר, יותר נכון היסטוריה עתיקה של אליפויות, מעבר לכך כלום. כל עוד יתרפקו על העבר המאד מאד מאד מאד מאד רחוק הזה, לא יגיעו לכלום בהווה או בעתיד.
    תבינו, רק מכבי!!!!!!

  4. יחיאל.כחול( מזועזע.)52 שנה

    חיים שאלה ואפו הספורט…אז בישביל מה אוהדים. לרוץ וליקנות כרטיסים ומנויים.מה זה סרט קולנוע.מישהו בה לעודד אותך בעבודה וקונה כרטיסים ומנויים ומקדיש את הזמן עבורך.אים זוה רק עבודה שיישחקו כדורגל בלי אוהדים.

  5. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    מישתמש אנונימי.הכול הבנתי וקיבלתי.אך אך.רק מכבי לא הבנתי.אתה סותר את עצמך.מכבי .יותר נכון הבעל בית של מכבי.זה איש ביזניס.ותוה לא.מכבי בישבילו זה רק עוד עסק.פיטגם למה לא צריכים 10 טריפולטאים למיניין .מספיק חמישה.כי אם דו פרצופיים…המבין יבין

  6. חיים

    יחיאל שאלה לי אלייך..
    אתה עכשיו שחקן הפועל ועזוב לרגע שאתה אוהד הפעול,ומרוויח סתם לדוגמא 10 אלף ומגיע מכבי ותציע לך 50 אלף, אתה רוצה להגיד לי שלא תעבור? על מי אתה עובד, אנשים שוכחים שכדורגל זאת עבודה לכל דבר, ולשחקנים יש 15 שנה לעושת מקסימום כסף בקריירה הקצרה הזאת.
    אני בטוח כשגולני שיחק במדי הפועל הוא היה מחויב ב100 אחוז לקבוצה ונתן את הכל בכל משחק זה הדבר הכי חשוב, אבל אם מגיעה קבוצה ומציעה תנאים יותר טובים תסכים איתי שגם אתה היית עובר.
    ובלי קשר לכסף, מלקת הנוער של מכבי ביא בין ה3 הטובות בארץ וזה דבר מוכח, תשאל כל אוהד כדורגל ניטרלי לא אוהד הפעול,היכן עדיף לשחק בתור נער התשובה תהייה חד משמעית שמכבי.. אז אין מה לעשות הטובים ישחקו במכבי והבינונים ישחקו בהפועל לפחות בזמן הקרוב.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר