ברנקו מיכאילוביץ'. צילום: עזרא לוי
ברנקו מיכאילוביץ'. צילום: עזרא לוי

מכירת חיסול: מיכאילוביץ', צרויה וברוך בדרך החוצה, חנוכה חתם בנצרת עילית

במועדון עושים מאמצים כדי להפטר מכמה שיותר חוזים לקראת סגירת חלון ההעברות מחר ומתכננים קיצוץ מאסיבי בסגל. מנהל הקבוצה חזי בבאי התפטר מתפקידו, המשכורות עדיין לא שולמו

פורסם בתאריך: 30.1.18 14:30

ההפסד המביך לנצרת עילית אמש (שני) נתן את האות כצפוי למכירת חיסול כללית בהפועל. למרות הבטחתו של דורון גלנט כי ישלם את המשכורות עבור חודש דצמבר עד סוף השבוע שעבר, עדיין לא בוצע התשלום לעובדי המועדון, כולל אלו המועסקים במחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל.

בגזרת המשוחררים, אחרי אדריאן רוצ'ט עזב היום שלומי חנוכה, שחתם בנצרת עילית. ברנקו מיכאילוביץ' עשוי לעבור לאחי נצרת, כאשר העסקה תלויה בתשלום חוב של 15 אלף יורו לסוכן שלו, כמו גם בכך שהתנאים באחי נצרת לא יפחתו מאלה שיש לו בהפועל, כאשר החלוץ גם מצפה לקבל החזר עבור תשלומי נסיעות לנצרת.

במועדון היו שמחים להשתחרר גם מחוזהו של אור ברוך, כשבהפועל מרמורק מעוניינים בשירותיו של השחקן ויו"ר מכבי פתח תקוה, שינו זוארץ, שתומך כלכלית בקבוצה הרחובותית, אף הביע נכונות בפני ראשי הקבוצה לשלם את מלוא שכרו, אלא שברוך לא מתלהב לעבור. כצעד אחרון, הודיע הבעלים דורון גלנט לברוך כי הוא לא צפוי לשחק עוד העונה אם יסרב לעבור. בברוך מעוניינות קבוצות רבות בליגה הלאומית, כולל הפועל רמת גן וראשון לציון.

השחרור המשמעותי ביותר בחלון צפוי להיות זה של החלוץ גל צרויה. גלנט אמנם הודיע לאחרונה לשחקן שהוא לא משוחרר, אבל גם הוא מבין שעם איזי שרצקי, שכבר גזר בעבר קופון או שניים על מכירת שחקנים, לא משחקים. במצבה הכלכלי הנוכחי בהפועל ייתקשו לסרב להצעה עבור השחקן, שמוערכת בכ-100 אלף דולרים.

גל צרויה. צילום ניר קידר

גל צרויה. צילום ניר קידר

ומה בגזרת החיזוק, התעניינתם? דור גלילי, שהגיע מבית"ר תל אביב רמלה, ערך הופעת בכורה בשני באצטדיון גרין ושחקן נוסף אותו שואפת הפועל להעביר בבקרה עד סגירת החלון הוא החלוץ הצעיר רוי רונן (20) שכיכב וכבש בצרורות בקבוצת הנערים של מכבי תל אביב לפני שחצה את הכביש וחתם לארבע שנים בהפועל תל אביב בתקופתו של אמיר כבירי. רונן צפוי להיות מושאל להפועל עד תום העונה וצפוי לעבור אליה רשמית בעונה הבאה.

בינתיים, הסערות בהפועל ממשיכות לצוץ בכל יום מחדש. מנהל הקבוצה המסור, חזי בבאי, הודיע היום לבעלים דורון גלנט על התפטרותו, לאחר עימות שהתנהל באימון הבוקר בינו לבין המאמן דני גולן. על פי גורמים במועדון, הוויכוח בין הצדדים נגע לשחקנים מליגות נמוכות שהגיעו להבחן היום במועדון, שלא על דעתו של המאמן. בבאי וגלנט סרבו להגיב לדברים.

חזי בבאי. צילום זאב שטרן

חזי בבאי. צילום זאב שטרן

כידוע, גלנט מחרים כבר תקופה ארוכה את "ספורט מלאבס" וסירב גם השבוע להגיב לפנייתנו, אבל בשיחות סגורות עם מקורביו הוא נשמע מיואש מהשתלשלות העניינים במועדון העונה ותלה את האשמה בשחקנים והצוות שפתח את העונה – המנהל המקצועי ברוך סער והמאמן אורן קריספין. "ברוך סער אמר לי בתחילת העונה 'אתה לא סומך עלי?'. סמכתי עליו ועל אורן קריספין וככה הגענו למצב הזה", אמר גלנט למקורביו.

"בתחילת העונה ההערכות במועדון היו שהבעיות בתשלום המשכורות יתחילו בפברואר", אמר גורם המקורב לבעלים. "בפועל גלנט לא מצליח לשלם כבר את המשכורות של דצמבר בזמן. לדעתי המועדון יגיע לפירוק עוד לפני שנספיק לרדת העונה לליגה א'. גם אם יחלטו את הערבויות בבקרה, מדובר ב- 700 אלף שקלים. שכר השחקנים בהפועל העונה עומד על מעל לשלושה מיליון שקלים. איך ישלמו עד סוף העונה? גלנט בנה על זה שיגיע קהל ויהיו הצלחות וכרגע הוא מקבל את הכל בפנים".  גם בקרב מועדון הזהב ישנו זעם גדול על הבעלים, כאשר שם טוענים כי התנהלותו לא ברורה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר