יוסי בניון באימון הבכורה

יוסי בניון הוצג: "מודה על ההזדמנות להגיע למכבי". צפו

שיאן ההופעות של נבחרת ישראל ואקס ליברפול, צ'לסי וארסנל דיבר במסיבת עיתונאים לפני אימון הבכורה: "שרון מימר הוא אחד השיקולים שבגללם הגעתי". אבי לוזון: "מקווים שהוא יהיה הצלע השלישית יחד עם עומר גולן ומוראד מגמאדוב"

פורסם בתאריך: 31.1.18 17:39

יוסי בניון הוצג היום (רביעי) במכבי, במסיבת עיתונאים בה נטלו חלק גם היו"ר אבי לוזון והמאמן שרון מימר. "אני מודה לאבי לוזון ושינו זוארץ שעשו הכל כדי להביא אותי ומודה על ההזדמנות להגיע למכבי פתח תקוה", אמר בניון. "המטרות האישיות שלי הן כמובן ליהנות מכדורגל ולעזור מקצועית לקבוצה לנצח בכל משחק. אני תמיד מאמין בדרך שלי ושלם עם כל החלטה. ברור שאני שומע את הקולות על כ שאני צריך לפרוש, אבל אני עושה מה שנוח לי ומה שטוב ומתאים לי ולמשפחה שלי. היו לי הצעות נוספות והעובדה שגם בגילי מאמינים שאני יכול לתרום ולעזור מחזקת אותי".

צפו בבניון במסיבת העיתונאים. צילום: זאב שטרן

עוד הוסיף הקשר בין ה-37: "החלטתי שזה המקום בו אוכל ליהנות הכי הרבה ולתרום על המגרש ומחוצה לו. תמיד אנסה להוכיח שמגיע לי להיות על המגרש ואתן את המקסימום. שרון מימר הוא אחד השיקולים המרכזיים שבגללם הגעתי. נקשרתי אליו מאוד בזמן שהיינו יחד בבית"ר ירושלים. אני מאמין מאוד בדרך שלו ומקווה שכולנו נצליח".

על העובדה שלראשונה ישחק בקבוצה עם קהל קטן אמר בניון: "ברור שכל שחקן רוצה שכמה שיותר אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה שלו ואני מקווה שזה יקרה גם במכבי פתח תקוה, אבל האהבה שלי היא בעיקר למשחק עצמו – לתת גול, בישול או לרדוף אחרי שחקן. מבחינתי חשוב קודם כל להיות על המגרש".

היו"ר אבי לוזון אמר: "אני שמח מאוד שהצלחנו לצרף את יוסי בניון. כל עוד הוא ירצה להיות חלק ממכבי פתח תקוה אני אישית אשמח מאוד שזה יקרה. אנשים שאנחנו חפצים ביקרים נשארים כאן שנים ארוכות ולראייה עומר גולן ומוראד מגמדוב. יוסי בניון בהחלט יכול להיות הצלע השלישית".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר