ברנקו מיכאילוביץ'. צילום: זאב שטרן

מיכאילוביץ' וצרויה נשארו בהפועל, שוורצבוים, רונן והרוש חתמו, נג'וקו צפוי לחזור

למרות ניסיונות עד הרגע האחרון להעביר את הסרבי לבני יהודה, החלוץ יישאר בהפועל עד לסיום העונה. חלוץ הפועל מרמורק וקשר בית"ר תל אביב/רמלה לשעבר הצטרפו

פורסם בתאריך: 31.1.18 20:08

חלון ההעברות בליגת העל והליגה הלאומית נסגר הערב (רביעי), כאשר הפועל ערכה לא מעט שינויים. לאחר שחרורו של אדריאן רוצ'ט בשבוע שעבר להפועל אשקלון, עזבו את הקבוצה גם אור ברוך, שעבר להפועל רמת גן ושלומי חנוכה, שחתם באחי נצרת. המועדון הגיע לסיכום עם וואטו קואטה על שחרורו הסופי מהמועדון. גל צרויה, שהיה מבוקש על ידי מספר קבוצות בליגת העל, יישאר בסופו של דבר בקבוצה עד לסיום העונה.

עד הדקות האחרונות של החלון ניסו בהפועל ובבני יהודה להשלים את מעברו של ברנקו מיכאילוביץ' לשכונה, אך לצערן של שתי הקבוצות העסקה לא יצאה אל הפועל. הפועל הייתה שמחה מאוד להפטר מחוזהו של הסרבי, שמכביד מאוד על התקציב, אך דרישות חדשות שהציב השחקן וחוב של 15 אלף דולרים לסוכנו של השחקן, מנעו את השלמת העסקה.

בגזרת המצטרפים, חתם היום קבוצה הקשר דניאל שוורצבוים, ששיחק בעונה שעברה בבית"ר תל אביב/רמלה ובמכבי הרצליה, ועד כה לא שיחק העונה. עוד הצטרף לקבוצה החלוץ אלי הרוש מהפועל מרמורק, שכבש העונה שער ליגה אחד בלבד ב-12 הופעות בקבוצה של ניסן יחזקאל, מתוכן רק פעמיים פתח בהרכב. עוד הצטרפו הקשר רוי רונן, המגן בר גלילי, שמושאל ממכבי תל אביב ושיחק העונה תשעה משחקים אצל נועלת הטבלה עירוני נשר.

השם המפתיע ביותר שצפוי לשוב לקבוצה הוא לא אחר מאשר ג'ייקוב נג'וקו, שכזכור קיבל הודעת שחרור בחודש ספטמבר, אחרי שנהג ברכב של הקבוצה ללא אישור ועבר איתו תאונה. נג'וקו עדיין רשום במסגרת הקבוצה, וצפוי לשוב לפעילות במסגרתה בימים הקרובים, לאחר שיינחת בארץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר