דני גולן מוריד את השחקנים לחדר ההלבשה

0:0 להפועל מול הפועל רמת גן, גולן הורה לשחקנים לא לגשת לאוהדים

המאות הבודדות שהגיעו לראש הזהב ראו החמצות של צרויה ומיכאילוביץ', אבל בעיקר את דני גולן מסמן לעברם תנועות בסיום ומורה לשחקנים שלא לגשת לקהל. דורון גלנט לא נכח במשחק

פורסם בתאריך: 2.2.18 17:36

השאלה העיקרית שהמשיכה להעסיק היום (שישי) את אוהדי הפועל פתח תקוה היא כמה נמוך קבוצתם האהובה עוד יכולה לרדת. בסיום התיקו המאופס מול הפועל רמת גן סימן המאמן דני גולן תנועת ביטול לעבר הקהל הכחול והקפיד לעבור שחקן שחקן כדי להורות לו שלא לגשת להודות ליושבי היציע עם שריקת הסיום. לאחר המשחק חיכו מספר אוהדים לגולן. עם יציאתו של המאמן ניסו האוהדים לתקוף את המאמן ואף הצליחו לדחוף אותו, עד שהמאבטחים במקום הרגיעו את האווירה.

הבעלים דורון גלנט, שעדיין לא העביר את משכורות חודש דצמבר, לא נכח במשחק אם כי ביציע המשיכו לדרוש כי יעזוב את הפועל. מנגד, המנהל המסור חזי בבאי, שהתפטר השבוע מתפקידו, ישב על הספסל וצפוי להמשיך בעבודתו עד סוף החודש.

כדורגל,  כרגיל, לא היה יותר מדי באצטדיון ראש הזהב. שוער רמת גן, טל בומשטיין, סיפק הופעה מצוינת כשמנע שערים בטוחים מגל צרויה (פעמיים) וברנקו מיכאילוביץ' לקראת הסיום. איתי לוי הצעיר ניסה גם הוא את מזלו מרחוק ללא הצלחה. האקס מיכאל זנדברג זכה לקללות חריפות כשהתחמם זכר לדרבי בו חגג מוקדם מדי וכמעט העניש את הפועל עם שער ניצחון דקה לסיום, אבל נעצר אצל רובי לבקוביץ'.

הפועל מדורגת תשיעית עם 28 נקודות, כשהפער מהמקום ה-14 המוביל למבחנים, אליו ירדה הפועל מרמורק, צומק לארבע נקודות בלבד. הסיוטים על ליגה א' ימשיכו ככל הנראה ללוות את המועדון המרוסק של גלנט עוד תקופה ארוכה, בתקווה כי לא יסתיימו בירידה כואבת שתשחיר עוד יותר את מה שנשאר מהפועל.

"אני מרגיש מסופק מהתיקו", אמר דני גולן בסיום המשחק. "בסגל שיש לי היום תוצאת תיקו טובה לנו. אנחנו משחקים עם חמישה שחקני הגנה וחמישה שחקני התקפה, זה מה שיש כרגע. הפועל נחלשה מאוד בחלון ההעברות. מכירת חיסול פלוס ארבעה פצועים מההרכב. לא עושים את הדברים בצורה נכונה עקב מועקה כלכלית".

על העימות עם האוהדים אמר המאמן: "במקום לפרגן לארבעה ילדים, שחקני נוער שמשחקים, אז אתה שומע אנטגוניזם בקהל וזה מרתיח אותי, אבל יש כאלה שמתחבאים ואני צריך לעמוד ולהחזיק את השחקנים שלי מולם.  מגיע שאפו לשחקנים. צריך להסתכל על הפועל במשקפיים אחרות עכשיו. אנחנו במאבקים קשים על כניסה לפלייאוף העליון בשביל לא להתדרדר למטה. יש ארבעה שחקנים שהלכו, ועוד שניים שאם היה מתאפשר היו הולכים גם, יש גם פצועים ואנרגיות שליליות. הפלוס היחיד זה הצוות והשחקנים שמשקיעים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שחקן הרכש החדש שוורצבוים היה טוב מאוד
    עוד קצת מזל והיו לנו 3 נקודות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הפצועים יחזרו או טו טו ואז ניראה מה יגיד גולן. מאמן פחדן ובונקריסט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר