דורון גלנט. צילום זאב שטרן
דורון גלנט. צילום זאב שטרן

שחקני הפועל פנו לבקרה. עובד במועדון: "מרגישים שמורחים אותנו"

בעוד שהשחקנים ממתינים לראות האם משכורות דצמבר יופקדו מחר בחשבונם, אנשי הצוות ומחלקת הנוער שרויים עדיין בחוסר ודאות. אורליצקי: "התהליך בעיצומו"

פורסם בתאריך: 4.2.18 16:56

שיחת היום בהפועל ממשיכה להיות נושא המשכורות. בשבוע שעבר קיבלו שחקני הקבוצה הבוגרת את משכורות חודש דצמבר בצ'קים דחויים ליום שישי האחרון, כאשר יש לציין שחלק מאנשי הצוות בבוגרים לא קיבלו עדיין את שכרם. השחקנים ממתינים למחר (שני), המועד שבו הם אמורים לראות את הכסף בחשבון הבנק שלהם, כדי לגלות האם הצ'ק כובד.

במקביל, בבקרה התקציבית המשיכו לטעון היום כי הם אלו שיישלמו את המשכורות עבור חודשים דצמבר וינואר לשחקני הקבוצה הבוגרת. "אנחנו נשלם כשנחליט שאנחנו נשלם", אמר יו"ר הבקרה עופר אורליצקי. "התהליך בעיצומו, אנחנו אוספים מידע ואנחנו צריכים לקבל חומר מהנהלת החשבונות של הפועל. כרגע אנחנו עוד לא יודעים כמה צריך לשלם ולמי, אני מאמין שמחר נדע יותר".

יש לציין כי עוד בטרם התקבלו הצ'קים, פנו מספר שחקנים מיוזמתם לבקרה בנוגע לתשלום השכר, כאשר גורמים במועדון העריכו כי זו הסיבה שהבעלים דורון גלנט נאות לשלם לאחר איחור של כמעט שלושה שבועות. "יש שלושה ימי עסקים עד מועד הפירעון", אמרו בהפועל. "קודם כל נראה שהכסף אכן מופיע בחשבון".

"חודשיים אתה לא מביא כסף הביתה ואשתך יושבת לך על הלבלב, לא תהיה עצבני?", אמר בכעס אחד מעובדי המועדון. "אתה מרגיש שמורחים אותך, משחקים איתך ומזלזלים בך. הבעיות הכספיות של הפועל לא צריכות לעניין את הילדים שלי. אם תעבוד חודשיים ותראה שאתה לא מקבל כסף, תמשיך לכתוב כתבות? כנראה שלא".

הבעיה החריפה יותר נוגעת למחלקת הנוער, שאנשיה לא קיבלו שכר כבר קרוב לחודשיים. בניגוד לבוגרים, הבקרה התקציבית לא ערבה לאנשי המחלקה, וכפי שנחשף ב"ספורט מלאבס" אנשיה המתינו לתחילת השבוע הנוכחי כדי להחליט כיצד לפעול, כשעל הפרק השבתה של פעילות המחלקה. בבקרה התקציבית העריכו כי המשכורות שישולמו יהיו רק לעובדי הקבוצה הבוגרת ולא לעובדי מחלקת הנוער, למרות שלא קיבלו עדיין החלטה חד משמעית בעניין.

באותו נושא, בעקבות הפרסום "בספורט מלאבס" בשבוע שעבר על האפשרות שעובדי המחלקה יפתחו בשביתה אם לא יקבלו את שכרם, בחרו ראשי המחלקה לערוך סבב בירורים בסוף השבוע בניסיון לגלות מי הם אותם גורמים, שלא קיבלו שכר כבר במשך קרוב לחודשיים, ששוחחו איתנו בשבוע שעבר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר