מכבי מול הפועל אשקלון
מכבי מול הפועל אשקלון

יחי המלך החדש: שער ובישול לבניון ב-0:3 של מכבי על אשקלון

בכורה חלומית לקשר, שפתח בהרכב והוביל את הקבוצה של שרון מימר לניצחון חשוב. לידור כהן וגרגורי טאדה כבשו גם הם

פורסם בתאריך: 5.2.18 21:55

כמה שמכבי הייתה צריכה את זריקת המרץ בדמות צירופו של יוסי בניון. שיאן ההופעות של נבחרת ישראל פתח הערב (שני) לראשונה בהרכב של מכבי והופעה חלומית שלו סידרה לשרון מימר ושחקניו 0:3 חלק על הפועל אשקלון. האקס של צ'לסי, ארסנל וליברפול משך כמובן את מרבית תשומת הלב סביב המשחק, כאשר עוד לפניו אוהדים רבים רכשו חולצות של הכוכב בן ה-37.

בניון נראה בעניינים כבר מהפתיחה, והיה נראה אקטיבי במחצית הראשונה, שהסתיימה ללא אירועים מיוחדים. הבליץ של מכבי החל בדקה ה-50. הרמה של דניאל בוסי לרחבה נהדפה לא טוב על ידי טל מכלוף, ולידור כהן היה במקום כדי לכבוש את השער השישי שלו העונה. שתי דקות מאוחר יותר גרגורי טאדה נגח אחורה ליוסי בניון, שבקלאס האופייני לו הקפיץ מעל דלה איינוגבה ורץ לחגוג את השער הראשון במדים התכולים.

בדקה ה-62 הגיע אקורד הסיום, כאשר מנור סולומון מסר כדור נהדר לבניון, שבישל לטאדה, שהפעם היה על תקן הכובש והעלה את מכבי ל-0:3. דקה לאחר הכוכב החדש של מכבי הוחלף לקול תשואות הקהל. בעקבות הניצחון עלתה למכבי למקום השביעי בטבלה על חשבונה של קרית שמונה עם 27 נקודות, שש פחות מבני יהודה המדורגת במקום השישי שמוביל לפלייאוף העליון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר