דני גולן. צילום: זאב שטרן
דני גולן. צילום: זאב שטרן

במקום לנסות לחנך את הקהל, עדיף שדני גולן יתעסק בכדורגל

המאמן צריך להיות מודאג מאוד מהצורה שבה הפועל נראית. הוא עוד יכול למצוא את עצמו בסוף העונה בליגה א’

פורסם בתאריך: 8.2.18 09:42

1. הסגל של הפועל עבר שינויים לא מעטים בחלון ההעברות של חודש ינואר, אבל המגמה היא אותה מגמה. תחת דני גולן אין לקבוצה סדר או דרך, ולא רואים שום דבר מעניין, למרות התקופה היחסית ארוכה שהמאמן עובד במועדון. לא רואים את טביעת האצבע של גולן בקבוצה. לפעמים במצבים כאלה כשכלום לא הולך, חוזרים אחורה באימונים ומתחילים לארגן הקבוצה מהבסיס. החל מהחלק האחורי, דרך הקישור ועד שחקני ההתקפה. הדברים לא קורים בהפועל. אלה הדברים שהמאמן צריך להתעסק בהם, גם אם זה יגיע על חשבון נקודה אחת או שתיים.

2. במקום לעסוק בדברים האלה, נראה שגולן מתעסק בעיקר במה שקורה מסביב, בקהל ובבעלים. אולי הוא מנסה לחנך את הקהל ולהלחם בו דרך השחקנים, וזה לא מהלך חכם מצידו, בלשון המעטה. התפקיד שלו הוא לאמן ולהביא תוצאות כי ברגע שהוא יעשה את זה אף אחד לא יתעסק בו. אפשר להבין את אי שביעות הרצון של הקהל נוכח היכולת הרעה והנקודות ולכן הסצנה בסיום המשחק הייתה מיותרת לחלוטין.

3. שמעתי את הראיון של גולן אחרי המשחק, בו הוא אמר שהוא מסופק מהתיקו, אבל הוא צריך לזכור שרק בזכות רובי לבקוביץ’ הוא לא הפסיד. לא באמת ציפיתי שהוא יגיד שהקבוצה נראית רע ושאין שיטה. רמת גן עוד רגע יורדת ליגה והוא התייחס אליה כאילו מדובר במוליכת הטבלה. המאמן צריך להבין את מצבו ואת מעמדו. הפועל לא במצב של להסתכל על הפלייאוף העליון בשום פנים ואופן, הקבוצה נראית רע ולא צוברת נקודות.

4. גולן ושחקניו יפגשו בשישי את חדרה ולדעתי הצפוניים פייבוריטים מוחלטים. הם בתקופה טובה ובכלל ניסו אביטן עובד יפה מאוד ורואים דרך של מאמן. אם הפועל במצבה תוציא משם נקודות זה בונוס, ממש כך. אם לא די בכך, השחקנים קיבלו באיחור משמעותי את השכר, וזה הזכיר לי שבתקופתי שילמו שכר פעם בשלושה חודשים ולקחנו גביע. היום הסטנדרטים אחרים וזה בהחלט לא נעים לא לקבל משכורת. אבל ברגע שאתה עולה למגרש שום דבר לא צריך להשפיע ואתה אמור לתת את כל כולך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר