הפועל חדרה נגד הפועל פתח תקוה
הפועל חדרה נגד הפועל פתח תקוה

קבוצה בפירוק: הפועל הפסידה 3:1 להפועל חדרה

בלי יכולת, בלי מלחמה, בלי שיטה ובלי דרך. הפועל המשיכה את ההתרסקות גם היום בעפולה והוכיחה שהיא בסכנת ירידה מוחשית. נס זמיר כבש לכחולים

פורסם בתאריך: 9.2.18 17:38

"אני גמור, בא לי להתאבד". המילים האלו של עמירן שקלים לאוהדים הכואבים של הפועל בסיום המשחק מסכמות בדיוק את מצב הרוח בהפועל פתח תקוה מודל 2017/18. הקבוצה המפורקת של דורון גלנט ודני גולן רשמה היום (שישי) מפלה נוספת, עם 3:1 חד צדדי בעפולה מול הפועל חדרה, שכזכור עלתה רק בעונה האחרונה מליגה א'.

תחת המאמן, שכזכור התעמת עם הקהל בשבוע שעבר, הפועל הציגה שוב משחק נרפה, כשהגנת הקבוצה נראית מבולבלת ולא מתואמת. למעט הזדמנות אחת של ברנקו מיכאילוביץ', הפועל לא הגיעה לשום מצב משמעותי במחצית הראשונה. טעות של איציק כהן החלש בדקה ה-40 סידרה לעלי חטיב הקפצה קלילה מעל רובי לבקוביץ' בדרך ל-0:1. במחצית המשחק התעמתו האוהדים של הפועל עם מספר מאבטחים.

הפועל פתחה רע גם את המחצית השניה, כאשר יציאה לא טובה של לבקוביץ' לכדור קרן בדקה ה-56 סידרה למנשה זלקה המקומי נגיחה לרשת בדרך ל-0:2. נס זמיר המחליף, שחזר מפציעה, הפיח מעט חיים במשחק של הפועל, כשבדקה ה-70 מצא בצד שמאל את עמירן שקלים, שהחזיר לו כדור גובה נהדר, אותו זמיר נגח מדויק לרשת של אוסטין אג'ידה.

למרות שהפועל ניסתה לעשות קולות של קאמבק, טעות של שקלים בהגנה בדקה ה-85 הובילה לספק נגיעת יד שלו, ממנה המגן השמאלי גם יצא עם כרטיס אדום. חטיב כבש וקבע את תוצאת המשחק, 1:3.

הפועל נותרה במקום העשירי בטבלה עם 28 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהמקום שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א'.  מאה האוהדים שעשו את הדרך לעפולה נשארו רק עם טענות כלפי השחקנים והמאמן, כאשר פרט לשקלים אף אחד מהם אפילו לא ניגש לשוחח עם האוהדים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר