דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן

הפעם זה יקרה? ניסיונות לגשר בין דורון גלנט לכחולה

בפגישה שנערכה בין נציגי מועדון הזהב לבעלים, הוחלט כי יוגב איטח ינסה לפשר בין הצדדים. "כל מי שקשור להפועל מפעיל עכשיו לחץ על גלנט כדי שישתף פעולה", אמרו במועדון

פורסם בתאריך: 12.2.18 15:03

במקביל למחאת האוהדים כנגד הבעלים ומצבה הכלכלי והמקצועי הקשה של הפועל, מנסים נציגי מועדון הזהב לגרום לחידוש המגעים בין דורון גלנט לכחולה, במטרה לכניסת העמותה לבעלות על המועדון. לפני כשבועיים נערכה פגישה בין נציגי מועדון הזהב לגלנט, בה הוחלט כי יוגב איטח, אחד התורמים המשמעותיים למחלקת הנוער, יהיה הגורם שינסה לפשר בין גלנט לכחולה. "כל מי שקשור להפועל מפעיל עכשיו לחץ על גלנט כדי שישתף פעולה", אמרו גורמים בסביבת המועדון.

בתחילת השבוע החל גלנט להעביר לאיטח נתונים על מצב הקבוצה ולאחר שהאחרון יעבור עליהם ייעשה ניסיון לעבור לפסים מעשיים, כאשר השניים צפויים להפגש בנושא בימים הקרובים. יצוין כי במידת הצורך ילווה את התהליך רואה חשבון חיצוני. "אעשה הכל כדי שהכחולה תיכנס לבעלות, זה יהיה לטובת המועדון", אמר איטח. "הסיוע שלהם הוא לא רק כלכלי. אני לא יודע כמה כסף יש להם וזה לא הנושא, אבל אני משוכנע שבזכות ההון האנושי הם יוכלו לגייס משקיעים ומשאבים נוספים ולהגיע לתוצאות טובות יותר ממה שיש עכשיו". עוד הוסיף איטח כי בכוונתו לנסות לקדם עניינים בין הצדדים עד יום שני הבא, אך אם הדבר לא יעלה בידו יתנתק מגלנט ומכל מה שקשור לקבוצה הבוגרת.

בהקשר לסכומים המצויים בידי עמותת הכחולה, הבהיר גם הספונסר הראשי גל חצור כי אין לו לגביהם נתונים רשמיים. "אני יודע על הכחולה בדיוק כמו שאני יודע על גלנט", הדגיש חצור. "אין לי מידע כספי לא על אלה ולא על זה. מי שמעניינת אותי היא הפועל פתח תקוה והרצון לראות מועדון חזק ויציב".

 

"לא תהיה עסקה עם מי שלא מסוגל להתחייב ולהצהיר על מצבת החובות המדויקת של המועדון", הגיבו בכחולה. "לדוחות הכספיים של העמותה ניתן להחשף בלחיצת כפתור, דרך כניסה לאתר העמותה".

אתמול (ראשון) בערב נסעו נציגי הקבוצה למשרדי רשם העמותות בירושלים והגישו את מסמכי הבקשה לניהול תקין לשנת 2018. בהנחה שהאישור יתקבל, בהפועל ובבקרה התקציבית אישרו כי לרשות המועדון יעמדו סכומי כסף שיספיקו לתשלום כל משכורות עובדי המועדון עד לסיום העונה, הן לבוגרים והן למחלקת הנוער. בסוף השבוע אמורים כלל עובדי המועדון לקבל את משכורות חודש ינואר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    הדבר הראשון שצריך לעשות כשהכחולה תכנס זה לפטר את דני גולן ולמנות לשנה וחצי את מסאי דגו
    לפני שיהיה מאוחר מדי ונמצא עצמנו במבחנים לליגה א

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר