ליאור רובין, אודי אקר, עו"ד משה יוחאי. צילומים אבי דולמן החוג הכחול, דודו בכר, ניר קידר
ליאור רובין, אודי אקר, עו"ד משה יוחאי. צילומים אבי דולמן החוג הכחול, דודו בכר, ניר קידר

חברי מועדון הזהב של הפועל מחפשים תשובה

חברי מועדון הזהב, שתרמו סכומים נכבדים להפועל, רואים את הקבוצה מתדרדרת משבוע לשבוע וכואבים את המצב. "כולם רואים שאין כאן התנהלות, גלנט פשוט לא מצליח", אומר ליאור רובין. מנגד, עו"ד משה יוחאי נותן גיבוי לבעלים: "אם הסגל לא מצליח זו לא אשמתו של גלנט, אלא של הצוות המקצועי"

פורסם בתאריך: 15.2.18 10:42

בהפועל, וזה ולא חדש, העיסוק בכדורגל כמעט ולא קיים. מי שסבור שהעונה לא נגמרה, ינמק זאת בעיקר בחששות מנשירה לליגה א' ובתקוות שעובדי המועדון – אם בקבוצה הבוגרת ואם במחלקת הנוער, יקבלו את שכרם בזמן. בזמן שגם האוהדים, שרובם כבר נטשו את היציעים, מחכים למוצא פיו של דורון גלנט, פנינו לתורמים הקבועים והנאמנים של מועדון הזהב וביקשנו לשמוע את אשר על ליבם. כל חבר במועדון הזהב רכש בתחילת העונה לפחות מנוי אחד בעלות של 6,000 שקלים, כאשר חלקם עזרו למועדון בסכומים נוספים. לאכזבתם, הם נאלצים לראות איך עונה עמוסת ציפיות הופכת משבוע לשבוע לכישלון חרוץ ושוברת שיאים שליליים.

"דורון גלנט לא נכח בשני המשחקים האחרונים, כולנו רואים שאין כאן התנהלות והוא לא מתפקד. גם מכולת אי אפשר לנהל בשלט רחוק", אומר חבר מועדון הזהב, ליאור רובין. "חשוב לי להדגיש שאף אחד אצלנו לא רוצה את רעתו וכולנו היינו שמחים אם הוא היה מצליח, אבל הוא פשוט לא מצליח. מועדון הזהב הציע לו עזרה, אבל אנחנו רוצים לראות דרך ועדיין ממתינים". בהקשר זה ראוי לציין שבתכתובות פנימיות עלתה ביקורת קשה במועדון הזהב על התנהלותו של הבעלים, אך חרף העובדה שנחשף לביקורת, בחר שלא להגיב. "כשאתה מבקר בן אדם בצורה גלויה הוא נעלב, אבל במקרה של גלנט הוא שותק", מוסיף רובין. "אני לא יודע לאן הוא מכוון, אבל הוא לא משתף איתנו פעולה ולהערכתי לא ימשיך במועדון".

ליאור רובין. צילום אבי דולמן, החוג הכחול

ליאור רובין. צילום אבי דולמן, החוג הכחול

"התחושה לא טובה ורואים את זה מבחינת המחויבות של השחקנים על המגרש. אם לא מגיעים אוהדים כנראה שזה לא עושה טוב לאף אחד ואני לא זוכר תקופה עם כל כך מעט אוהדים", מוסיף חבר המועדון והאוהד הוותיק אודי אקר, שהתייחס גם למתיחות בין גלנט לעמותת הכחולה. "רובה של האחריות היא של הבעלים, אבל אנחנו לא כזו קבוצה גדולה שיכולה להרשות לעצמה תתי קבוצות ומלחמות אחד בשני. שני הצדדים טיפסו על העץ ובעיני זה מיותר. אני בעד מפגש ואולי מביט מזווית נאיבית, אבל משוכנע שאפשר לפתור את הדברים".

אודי אקר. צילום דודו בכר

אודי אקר. צילום דודו בכר

מי שרואה צדדים חיוביים בהתנהלותו של הבעלים הוא עו"ד משה יוחאי. "כאוהד המועדון אותי מעניין אם עולים או לא עולים ולא יכולתי לצפות לסגל טוב יותר", אמר. "זה הסגל הכי טוב שהיה בשנים האחרונות ומהבחינה הזו אין ספק שגלנט עשה עבודה נפלאה. אם הסגל לא מצליח זו לא אשמתו של גלנט אלא של הצוות המקצועי. הטענה היחידה שלי לגלנט שהוא הרים ידיים מהר מדי ועם קצת סבלנות אפשר היה להגיע לתוצאה הרצויה. לצערי הוא הכניס בעלי אינטרסים שאין להם שום זיקה לקבוצה". עוד הוסיף יוחאי בעניין הסאגה שבין הבעלים לכחולה: "אם הכחולה הייתה באה ושמה לגלנט מיליון וחצי שקלים על השולחן ומראה רצינות, אני הראשון שהייתי אומר לו ‘בוא תכניס אותם’. ראית שהם עשו את זה? מה הם יעשו עם חצי מיליון שקל? עם זה אפשר להחזיק את הפועל? חוץ מזה, אם הכחולה הייתה נכנסת פתאום היינו מנצחים ועולים ליגה?".

עו"ד משה יוחאי. צילום ניר קידר

עו"ד משה יוחאי. צילום ניר קידר

עו"ד יוחאי מבקש גם שלא לשכוח את התנהלותו של גלנט בשוטף: "הבן אדם קם ב-7 בבוקר ונושם את הפועל עד 11 בלילה. הוא מביא משקיעים והמון אנשים השקיעו בהפועל בזכותו. יש מישהו שמוכן להחליף אותו? בוא תראה לי מי".

אחד הנושאים החשובים, אם לא החשוב ביותר, בקרב חלק מחברי מועדון הזהב הוא מחלקת הנוער, שעובדיה קיבלו לאחרונה משכורות בחסות הבקרה התקציבית לאחר חודשיים בהם לא שולם שכרם. "יש לנו מאמן נוער מוכשר שגדל אצלנו (אלון מאיה, א"ב) ואני אומר לך שאם הוא היה מקבל רק 10% עזרה מגלנט, הנוער היה היום במקום ה-6-7 בטבלה", אומר רובין. "מאיה רצה שחקנים ולא קיבל אותם בטענה שאין כסף, אבל מצד שני, ארבעה שחקנים שיכלו להגיע עולים כמו הפיטורים של אורן קריספין, למשל. אם חלק מהכסף היה הולך למחלקה היא הייתה לתפארת מדינת ישראל".

בשבועות האחרונים פוקדים עשרות אוהדים את ביתו של גלנט בהוד השרון וקוראים לו לעזוב את הקבוצה. בקרב מועדון הזהב לא ממש מתייחסים למחאות הללו ברצינות. "אם ה-30-50 חבר’ה שבאים לבית של גלנט מוכנים לקחת את הקבוצה, שייקחו אותה", אומר עו"ד יוחאי. "אני אפילו לא קורא לזה הפגנה", מוסיף רובין. "25 איש באים, צועקים – משטרה ואז הולכים הביתה. הפגנה אמיתית תהיה כשיתאגדו 300-400 איש, יוציאו הודעה מסודרת ויקבלו אישור מהמשטרה".

הפגנת האוהדים מול ביתו של גלנט

הפגנת האוהדים מול ביתו של גלנט

ומה צפוי בעונה הבאה, בהנחה שהקבוצה אכן תשרוד בלאומית ולא תדרדר לתהומות עמוקים יותר? "לגלנט יש אגו ולדעתי הוא פשוט לא יודע להגיד 'נכשלתי' ", מסכם רובין. "הפגנה היא השלב האחרון שצריך להגיע אליו ולא צריך לסלק בן אדם בכוח, אבל השלב הבא הוא שגלנט יתחיל לתת לנו תשובות כי לאורך זמן מועדון הזהב לא יתמוך בו יותר. אם בן אדם לא רוצה להיות פה – שלא יהיה פה. יש לנו אוהדים בתפקידי מפתח שיכולים לפתוח להפועל המון דלתות רק מעצם שמם. באף מועדון בארץ אין אנשים איכותיים כאלה אבל כאן זה לא מתחבר. צריך לבנות דירקטוריון כמו שצריך, אבל בכל פעם בא בעל בית ואומר 'תנו לי את הכסף ואני אחליט מה לעשות בו'. אם יהיה בעונה הבאה מועדון הזהב, אני מתכוון להציע שהכסף יילך למחלקת הנוער ולא לצרכי בעל הבית שרוצה לעלות, אבל בעצם קרוב יותר לירידה לליגה א'. מצד שני, אני יכול להגיד עכשיו שאין סיכוי שאתן שקל בעונה הבאה בהתנהלות שכזו, אבל ברגע האמת זה ישתנה. מה לעשות? אחד אוהב לרקוד עם בחורות, אחד אוהב לשחק סנוקר – אני אוהב את הפועל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אריק אוהד הפועל

    הם האנשים שהכי הרבה אוהבים את הפועל
    הם האנשים שתומכים בגלנט כספית ומורלית, בגלל התמימות של אנשים שעדיין תמכו בגלנט הוא ממשיך להיות הבעלים ולא הסכים להעביר את הניהול לאוהדים.
    הם אומרים שהם מצילים את הפועל וכך זה כבר שנים, אפשר לראות את היציע בלי האוהדים בכדי להבין שבתמימותם הם קוברים את הפועל.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    דיבורים כמוה חול.ואן מה לאכול.מיגל תבוא ההצלחה.בדוק. אתם בעליי הממון תמשיכו לברבר .גל האיש האמיתי .בכול השנים האחרונות.בהצלחה אח חצור

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    מתיי תיתעוררו.גלנט או שליח של איש אמיד מאחוריי הקלעים שרוצה לימחוק את המועדון.והמבין יבין.מיהו האיש האכזרי.אבל אני סומך עלכם חברים שלא תיתנו לזה ליקרות.תיפעלו בדרך חוקית לקחת מהרשעים את המועדון המפואר.ואל תרדמו בשמירה.כי זה עומד ליקרות…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר