פלאיירים בתיבות דואר בפתח תקוה. צילום באדיבות עמותת הכחולה

ממשיכים במאבק: הכחולה חילקה פלאיירים נגד גלנט בפתח תקוה ובהוד השרון

פעילי עמותת האוהדים פיזרו בשעות הלילה פלאיירים, בין היתר גם באיזור ביתו של הבעלים, ובו שאלו: "דורון גלנט, מה אתה מסתיר?"

פורסם בתאריך: 16.2.18 11:39

עמותת הכחולה ממשיכה במאבק שלה למען העברת הבעלות בהפועל לידיה. פעילי העמותה פיזרו בשעות הלילה (בין חמישי לשישי) אלפי פלאיירים ברחובות פתח תקוה והוד השרון (עיר מגוריו של הבעלים דורון גלנט) הנושאים את הכיתוב: "דורון גלנט, מה אתה מסתיר?".

אחד הפלאיירים בהוד השרון. צילום באדיבות עמותת הכחולה

על הפלאיירים נכתבו השאלות 'איפה הלוואת הבעלים?', 'מי הם התורמים?' ו'מי הם המלווים?'. "מדובר בסוגיות שעמדו במוקד המו"מ בין גלנט לעמותה, עד שהופסק באופן חד צדדי ע"י גלנט ושנותרו עלומות נכון להיום", נמסר מהעמותה. "אנחנו נגרום לכולם לשאול את גלנט מה הוא מסתיר. נמשיך לעשות ככל שביכולתנו כדי לגלות את כל מה שהוא רוצה להסתיר מהאוהדים, עד שהוא ישחרר את הקבוצה".

כזכור, בעקבות הפסקת המשא ומתן ומצבה המקצועי והכלכלי הקשה של הקבוצה, מגיעים עשרות אוהדים בכל שבוע אל ביתו של גלנט בהוד השרון וקוראים לו לעזוב באופן מיידי את הקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הכחולה ליבי איתכםם.הכול במיסגרת החוק ותתמידו .ומבטיח.שתגיעו לחקר האמת.כצד היפילו את המועדון הייקר.אל תרפו עים רגל על דוושת הגז.ואיגיע הזמן להחזיר את המועדון המפואר ליימים עברו.אתם עוד תגלו את האמת.ואל תופתעו.הפיתגם אומר מהרסייך ומחרבייך.מימך יצאו.שבת שלום.בהצלחה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכחולה.כול הכבוד.ותציליחו.הפיתגם אומר מהרסייך ומחרבייך.מימך יצאו.ואתם תצליחו עים רגל על הדוושה בלי להרפות.ותגיעו לחקר האמת הכול במיסגרת החוק.המועדון שלנו ושל משלמיי המיסים.זה אנחנו ויש לנו זכות על המועדון.בהצלחה לא להרפות.שבת שלום

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר