הפועל נגד ראשון לציון
הפועל נגד ראשון לציון

הפועל הפסידה 3:1 לראשון לציון. צפו בגולן יוצא בליווי המשטרה

הכחולים המשיכו ביכולת הקטסטרופלית ועשו צעד נוסף לעבר ליגה א'. האוהדים חיכו למאמן בסיום המשחק

פורסם בתאריך: 16.2.18 17:32

העונה הגרועה בהיסטוריה של הפועל נמשכה היום (שישי) עם הפסד 3:1 להפועל ראשון לציון. חמור יותר מההפסד היא הדרך בה נראתה הקבוצה, שנראתה כאילו אינה מעוניינת כלל לתקוף ולפתח משחק כדורגל. 100 אוהדי הפועל קיללו את המאמן דני גולן למן שריקת הפתיחה ונראו, ובצדק, מתוסכלים מאי פעם.

צפו באוהדי הפועל מחכים לדני גולן בשער יציאת השחקנים:

גם בסיום ליוו שריקות בוז את גולן והשחקנים לחדרי ההלבשה, כשסכנת הירידה לליגה א' הופכת מוחשית יותר משבוע לשבוע. לאחר סיום המשחק חיכו עשרות מהאוהדים למאמן, שיצא לרכבו בליווי שוטרים. המאמן נמנע מלהתעמת עם האוהדים, אך כאשר אחד מהם ירק על חלון רכבו, עצר ופתח את הדלת, אך השוטרים שהיו במקום מנעו עימות בין הצדדים.

צפו ברובי לבקוביץ' מדבר עם האוהדים בסיום המשחק:

על המגרש, איציק שולמייסטר כבש בנגיחה בדקה ה-38 מבישול של מתן פלג וקבע את תוצאת המחצית.  בדקה ה-53 מצא גיל יצחק את עומרי שקל,  שפרץ מחצי מגרש בין ארבעה שחקנים שלא הפריעו לו ובעט ממרחק כדור מדויק לפינה, רובי לבקוביץ' הגיב מאוחר, 0:2. שלוש דקות מאוחר יותר ההתעללות בהפועל נמשכה. יצחק הכניס לפול אדגר, שלא ספר את הגנת הפועל וכבש מקרוב את השלישי. ברנקו מיכאילוביץ' צימק מקרוב בדקה ה-66, אבל כמו שקבוצתו המפורקת נראתה, הסרבי לא ממש מצא סיבה לחגוג, 1:3 בסיום.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאן הגיעה הפועל פתח תקוה האימפריה שלנו הקבוצה הבכירה בעיר לאיזה שפל איזה בזיונות עד מתי רבותי להתעורר לפני שהיה מאוחר .תביאו איזה משהו שיקח אותה לידיים טובות לדרך חדשה כמו שאנחנו רוצים .יש איצטדיון חדיש יש קהל שמחכה לקבוצה שתקום מהקרשים כבר אנה מכם …..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר