דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

אורליצקי: "אם לא יהיו בעלים חדשים, יכול להיות שהפועל לא תמשיך להתקיים"

יו"ר הבקרה התקציבית התייחס למצב הקבוצה: "גלנט לא מספיק עשיר והוא מבין שחייב להיות שינוי. יהיה להם קשה להמשיך בצורה הזאת". הבעלים שוחח עם שחקנים בקבוצה

פורסם בתאריך: 18.2.18 17:01

האם הפועל פתח תקוה בדרך להליך פירוק בחודשים הקרובים? נכון לכתיבת שורות אלו לא שולמו משכורות חודש ינואר ועובדי המועדון ממשיכים להתנהל בחוסר ודאות. כזכור, הבקרה התקציבית היא זו ששילמה את משכורות חודש דצמבר לעובדים, אחרי שחילטה את ערבויות המועדון.

"אני לא מניח שהפועל תלך לפירוק בתקופה הקרובה, אבל בהחלט יכול להיות שאם לא יהיה בעלים חדשים לקבוצה לקראת העונה הבאה היא לא תמשיך להתקיים", אמר יו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי בשיחה עם "ספורט מלאבס". "בשביל העונה הנוכחית יש מספיק כסף לתשלום המשכורות לעובדים, וכרגיל אנחנו נכנס לפעולה בסוף כל חודש אם הקבוצה לא תצליח לשלם".

באשר למצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה אמר אורליצקי: "היו המון קבוצות במצב הזה שפתאום בא בעלים אחר או ספונסר והציל את המצב. יהיה להם קשה להמשיך בצורה הזאת. דורון גלנט לא מספיק עשיר, יש לו גם נסיבות אישיות והקבוצה צריכה בעלים. יש הרבה קבוצות בליגה הלאומית שהעיריות תומכות בהן ובפתח תקוה זה ממש לא המצב. יכול להיות שהקבוצה תמשיך להתקיים בעונה הבאה, אבל אם לא יבוא בעלים פרטי היא תדרדר בתחתית ויכולה לרדת עוד ליגה. משיחות שאני מקיים עם גלנט אני חושב שהוא מבין שחייב להיות שינוי".

בקשה לאישור ניהול תקין אמנם הוגשה לרשם העמותות אך עדיין לא אושרה, ובפועל משכורות ינואר כאמור טרם שולמו. "כרגע זה רק שבוע איחור וכולם כבר התרגלו לחכות", אמר אחד מעובדי המועדון.

הבעלים דורון גלנט, שלא נכח גם בהפסד 3:1 להפועל ראשל"צ והשחקנים שכחו מתי ראו את פניו לאחרונה, שוחח טלפונית עם מספר שחקנים וביקש את התחשבותם בשל בעיות אישיות הפוקדות בימים אלה את משפחתו. "דורון הבטיח לנו שהכל יסתדר כשיגיע אישור הניהול התקין, אבל אמרנו לו שהוא צריך לדאוג שיהיה מישהו במגרש. אם לא הוא אז מישהו אחר", אמרו שחקנים בקבוצה.

"חסר כאן מנכ"ל, מישהו שיחזיק את המערכת", הוסיפו. "ברגע שהכל טלאי על טלאי זה לא יחזיק מעמד. כרגע יש כאן 15 שחקנים באותו מצב. כולם רוצים לומר את מה שיש להם אבל אף אחד לא יכול לקבל החלטה. אי אפשר לנהל שחקני כדורגל בשלט רחוק ואין מי שייתן לנו תשובות, כמו למשל לשאלה למה הכסף לא מגיע?".

תגובתו של דורון גלנט תובא לכשתתקבל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רונן...

    צריך גואל דחוף שיציל את הפועל פתח תקוה שלנו האימפריה די עם הבזיונות וההשפלות שאנו עוברים מי יאמין למצב בא נקלענו חברה להתעורר לפני שהיה מאוחר בבקשה מיכם…

  2. רונן

    לא משנה מי שיבוא כבר במקום הגלנט הזה אין מזל איתו. לאחזיר עטרה ליושנה כבר אין סבלנות …

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר