דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

ממשיך להסתבך: חשבון הבנק של הפועל הפך למוגבל

מצבה הכלכלי הקשה של הפועל הוביל לכך שהמועדון לא יכול להוציא צ'קים מחשבון הבנק שלו. ביקורת של השחקנים על דני גולן, שעשוי לסיים את תפקידו

פורסם בתאריך: 20.2.18 11:12

הצרות בהפועל לא מפסיקות. גורם במועדון אישר בשיחה עם "ספורט מלאבס" כי בשל העובדה שלמעלה מעשרה צ'קים של הפועל נדחו, חשבון הבנק של הקבוצה הפך למוגבל ואין כעת אפשרות להוציא צ'קים לעובדים ולספקים. כמו כן, נודע על צ'קים רבים שחזרו מספקים שונים. "אפשר לבצע רק העברות בנקאיות ועדיף להתנהל ככה. מה שאין לך, אל תיתן", אמרו במועדון. "החשבון מוגבל כבר הרבה זמן, זה לא מהיום".

מלבד דורון גלנט, האיש אליו מופנים עיקר חצי הביקורת הוא המאמן דני גולן, שיצא מהמגרש ביום שישי בראשון לציון בליווי שוטרים ועשרות אוהדים ניסו להתעמת איתו. "הפועל הפכה לבית קברות לשחקנים. הם כבר לא יכולים לראות לא את דני גולן, לא את גלנט ואפילו לא את המקום", אמר גורם בכיר במועדון. "דני גולן מרוויח מספיק כסף כדי שייתן את הפתרונות, אבל שום דבר בהפועל לא מתנהל כמו שצריך, גלנט עשה שטויות ועכשיו המצב הוא של מוות קליני". בשיחות עם מקורביו, סיפר גלנט כי היה רוצה לראות את גולן מסיים את דרכו בקבוצה, כאשר גם המאמן מדבר בגלוי על אפשרות של עזיבה.

כשאלה הם פני הדברים מאחורי הקלעים, פלא שככה הקבוצה נראית על המגרש? ביציעי אצטדיון הברפלד עלו תלונות קשות על המשחק האובר-הגנתי של הפועל בלשון עדינה, כשלא פעם נראה היה שהמגמה היא, עד כמה שזה נשמע מוזר, פשוט לא לתקוף. "אנחנו לא יכולים להסתגר מול ראשון לציון כאילו אנחנו קבוצת נוער והם בוגרים", הודה אחד השחקנים. "לא שלטנו במשחק ועשינו רק הגנה".

דני גולן. צילום: זאב שטרן

מצד שני, שחקן נוסף ביקש להזכיר את המצב הנוכחי בעקבות גל השחרורים והפציעות. "אנחנו עולים כיום עם חמישה שחקנים שלא שיחקו מעולם בליגה הלאומית ואנשים שוכחים את זה", אמר. "שחררו שלושה שחקנים, שלושה נוספים פצועים ויוצא שאותו שחקן צריך להחליף 3-4 תפקידים על המגרש. זו בנייה גרועה שהייתה בתחילת העונה וברור שהשינויים האלה פגעו בקבוצה. הביאו 10-11 שחקנים שיכולים לשחק וזהו. לא לקחו בחשבון פצועים ומורחקים וצחוק הגורל הוא שפשוט אין מחליפים. עולים ילדים מהנוער שלא רגילים למעמד ולרמה וברור שזה לא אותו דבר".

עניין נוסף שעל הפרק הוא העובדה שחלק מהשחקנים לא ניגשים להודות לקהל עם שריקת הסיום. לא ברור אם יש כאלה שמפחדים, או שהמאמן אוסר זאת עליהם, כפי שקרה במשחק מול הפועל רמת גן. "הקהל צועק ומקלל ולא תמיד קל לגשת אליו", אמר בעצב אחד השחקנים הוותיקים בקבוצה. "ברור שלכולנו אכפת מאוד מהמצב, אבל יש אצלנו שחקנים בלי ניסיון, הם רועדים ולא יודעים איך לעשות את זה. אם הקבוצה הייתה לא מאוזנת בהתחלה, עכשיו היא נחלשה עוד יותר".

חרף הביקורת, חלק מהשחקנים עדיין נזהרים מאוד בכבודו של המאמן. "המחשבה של דני הייתה לשחק עם חמישה שחקנים בהגנה, נכון שהביצוע לא היה טוב אבל אני לא מאמין שהוא לא רוצה להצליח", אמר אחד השחקנים. "זו לא חוכמה להפיל את הכל על המאמן ובסופו של דבר אנחנו אלה שמשחקים ויש לנו אחריות", הוסיף חברו לקבוצה. "אסור לשכוח שדני צריך לתפקד בסביבת עבודה לא קלה ולהתעסק בהרבה מאוד דברים שלא קשורים לכדורגל".

גורם נוסף במועדון הוסיף בעצב: "צריך לומר את האמת. אין כאן כלום ואנשים צריכים להתחיל לדאוג. אין חדוות משחק, אין תנאים מינימליים וגם אין בעל בית ועם מי לדבר. אין משכורות, אנשים שואלים מה קורה עם הכסף וחשוב אולי יותר – מה קורה עם המועדון ולאן הוא הולך? אפילו על דברים בסיסיים כאלה אין תשובה וכולם כאן ניזונים מעיתונים, אינטרנט ופייסבוק".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שנשמע בשורות טובות מהפועל פ"ת אאפשר יותר כבר אם כל הבלגן שם שנעלה לדרך המלךכבר..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר