דני גולן. צילום זאב שטרן
דני גולן. צילום זאב שטרן

דני גולן סיים את דרכו, אופטימיות בנוגע לכניסת הכחולה לבעלות

המאמן יוותר על שלוש משכורות ויעזוב את המועדון. רפי כהן צפוי לעמוד על הקווים בשישי, פרדי דוד ואלי מחפוד מועמדים. פגישה נערכה בין נציגי עמותת האוהדים ליוגב איטח ודני משיח

פורסם בתאריך: 21.2.18 12:57

המאמן דני גולן הגיע להבנות על סיום דרכו בהפועל. גולן, שכבר תקופה ארוכה נמצא ביחסים רעועים עם הבעלים דורון גלנט, שהגיעו לשיאם בשחרור המאסיבי של שחקני מפתח בחלון ההעברות, ויתר על משכורות מרץ, אפריל ומאי, אך יקבל את משכורות ינואר ופברואר, כמו גם הפרשות לפנסיה כמתחייב בחוק ובסך הכל סכום של כ-25 אלף שקלים.

באופן לא מפתיע, מי שצפויים לשאת בתשלום לגולן הם חברי מועדון הזהב. אגב, המאמן עשוי להגיע להפועל רמת גן, אחת היריבות של הפועל בתחתית. בהפועל שוברים כעת את הראש מי יעמוד על הקווים מול בני לוד. במועדון גיששו אצל המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פרדי דוד, כשגם מאמן השוערים רפי כהן, שכבר שימש כמאמן זמני, עשוי לעשות זאת שוב. מועמד נוסף להגיע הוא אלי מחפוד.

בצד הניהולי, נראה כי ימיו של גלנט במועדון ספורים. בפגישה שנערכה בערב יום שלישי בין נציגי הוועד המנהל של עמותת הכחולה וחברי מועדון הזהב יוגב איטח ודני משיח הייתה התקדמות מסויימת ושני הצדדים אופטימיים באשר לאפשרות שהעמותה תיקח על עצמה את הבעלות.

 

במהלך הפגישה איטח ומשיח הציגו מסמכים בהם החובות ותזרים המזומנים הדרוש עד לתום העונה הנוכחית. לפגישה הגיע גם רואה החשבון של הכחולה, והועלה לשיחה גם רואה החשבון של הפועל קטמון, חיים וורמברנד, שמטפל לאחרונה בענייניה של הפועל לפי דרישת הבקרה התקציבית.

חברי הוועד המנהל של הכחולה

כעת מצפים הצדדים לקבל את תיק הנהלת החשבונות של שנת 2017 (עניין ביורוקרטי בעקבות החלפת רואה החשבון) כדי שיוכלו לנקוב בסכום מדויק אותו תידרש הכחולה לגייס כדי לקחת את הבעלות על הפועל. במידה והדברים יבשילו לכדי עסקה, צפויים במועדון הזהב לסייע לכחולה ככל שיידרש להשלמת המהלך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. רונן

    נקווה "שמעז יצא מתוק" שלאט לאט נלך בדרך המלך ונחזיר עטרה ליושנה כשנכנס אדר מרבים בשמחה כמו שאומרים ונהפוכו ונעשה מהפך שנחזיר את הפועל לימי התהלה…שהיה "חג פורים שמח".

  2. רונן א.

    "מעז יצא מתוק" שהיה להפועל פתח תקוה אהובנו האימפריה.הצלחה בהמשך הדרך שכל הטלטלה שאנו עוברים מקווה שיצא לטובה איך אומרים ונהפוכו שהיה בשורות שהיבאו אנשים הגונים שהיה לטובת המועדון שיחזרו כל הסמלים שלנו שהובילו את המועדון להשגים שהיה "פורים שמח שנכנס אדר מרבים בשמחה"..ונחזיר עטרה ליושנה..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר