רפי כהן על הקווים במשחק מול מכבי הרצליה

רפי כהן יעמוד על הקווים מול לוד, פרדי דוד יסייע מהיציע

אחרי שהוסדרה סופית עזיבתו של דני גולן, במועדון היו רוצים לראות את המנהל המקצועי של מחלקת הנוער עומד על הקווים עד לסיום העונה

פורסם בתאריך: 22.2.18 21:34


דני גולן סיים אתמול (חמישי) באופן רשמי את הקדנציה הקצרה שלו כמאמן הפועל. כזכור, בהפועל הגיעו לסיכום עם גולן לפיו יקבל תשלום רק עבור חודשים ינואר ופברואר. עיכוב של יממה בתשלום הוביל לכך שגולן העביר את אימון הבוקר של הקבוצה, שהיה האחרון שלו במועדון. מאמן השוערים רפי כהן יעמוד בפעם השלישית העונה על הקווים היום (שישי, 15:00, ראש הזהב) במשחק מול בני לוד, אחרי שאת ההודעה על כך הוא קיבל היום בבוקר.

שחקן בקבוצה, ששמע לראשונה מאיתנו על כך שגולן לא יעמוד על הקווים היום, היה בהלם. "דני הכין אותנו למשחק, לא אמרו לנו שום דבר אחר", אמר. "השחקנים הם האחרונים שיודעים מה קורה. ממש מקום מסודר. טוב שטרחו לעדכן אותנו". מי שיסייע לרפי כהן מהיציע הוא המנהל המקצועי של מחלקת הנוער פרדי דוד. מספר גורמים במועדון היו מעוניינים לראות את דוד מאמן את הקבוצה עד לסיום העונה, כאשר החלטות בנושא צפויות להתקבל לאחר המשחק.

אל הסגל ישוב היום מהרחקה המגן השמאלי עמירן שקלים, כשבנוסף יעשה מאמץ להכשיר את הפצועים עומר ורד, ירין חסן ונס זמיר, שמתח את השריר האחורי בחימום ולא שותף במשחק האחרון. "אנחנו צריכים לאסוף את עצמנו ושחקנים שמקבלים הזדמנויות חייבים להתחיל להוכיח את עצמם", אמר שחקן בקבוצה. "כמו שזה נראה עכשיו, אנחנו המועמדים הראשונים לרדת ליגה". לפני המחזור הפועל מדורגת במקום העשירי עם 28 נקודות, מרחק ארבע נקודות מהפועל רמת גן שנמצאת במקום שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א'.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן א.

    שהיה בשעה טובה ששיחרר אותנו הבונקריס הזה. נקווה שנתחיל ברגל ימין וננצח היום ושחקנים יתעלו על עצמם לפחות שנשרוד את העונה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר