הפועל מול בני לוד

בדרך לליגה א': הפועל הפסידה 2:0 לבני לוד

גם פיטוריו של דני גולן לא עזרו לחבורה המתפרקת בכחול, שירדה למקום ה-13. הבקרה תשלם את הוצאות האבטחה. חיים כהן נכח במשחק

פורסם בתאריך: 23.2.18 17:40

כך נראה מועדון בדרך לליגה א'. ההפסד 2:0 של הפועל היום (שישי) לקבוצת התחתית של בני לוד, כבר לא ממש הפתיע אף אחד. גם לא ההסתבכות בתחתית וסכנת הירידה המוחשית לליגה השלישית. בהמשך להתנהלות בשבועות האחרונים, ל"ספורט מלאבס" נודע כי המועדון לא יכול היה לשלם אפילו לכוחות האבטחה והסדרנים במשחק. במצב העניינים הזה, נחלצו לסייע בבקרה התקציבית ובמנהלת הליגה, שהודיעו לאנשי האבטחה שאין להם סיבה לחשוש לתשלום המגיע להם. בנוסף, השלט המשמש לחילופים הושאל מבני יהודה.

אחרי המבוכה מאחורי הקלעים, זמן לחזור לקריסה על כר הדשא. מאמן השוערים רפי כהן התבשר בבוקר המשחק כי יעמוד על הקווים, כשבשורה הראשונה ביציע שמאחוריו התיישב פרדי דוד ככוח עזר. קצת גבוה יותר במעלה היציע התמקם חיים כהן, אביו של שחקן הקבוצה דניאל ומי שמסייע כלכלית לקבוצה בשנתיים האחרונות, שצפה בעוד תצוגת נפל כחולה בעוד שבנו הוחלף במחצית.

חיים כהן ביציע

דייגו סליס כבש בבעיטה לפינה בדקה ה-29 אחרי שאיציק כהן חלם במרכז ההגנה וחן ראובן סגר עניין במחצית השנייה כשהמשיך פנימה מול שער חשוף כדור רוחב שפספס אנס דאבור. למעט מבצע נאה של ואהיב חביבאללה, שפרץ מצוין ומצא את ברנקו מיכאילוביץ' שסחט הצלה מרז כרמי, הפועל נראתה מבולבלת ואנמית ופשוט לא הגיעה למשחק. התוצאה: הפסד שלישי ברציפות ומשחק חמישי ללא ניצחון. הפועל מדורגת במקום 13, כאשר הפער מהמבחנים עלול לרדת בסיום המחזור לנקודה אחת בלבד.

פרדי דוד מאחורי הספסל

פרדי דוד מאחורי הספסל

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר