מיכאילוביץ' חוגג מול בית"ר תל אביב/רמלה

המלחמה, היא מתחילה: 0:2 להפועל על בית"ר תל אביב/רמלה (וידאו)

במשחקו הראשון על הקווים השיג תומר קשטן שלוש נקודות חשובות במאבקי הירידה. הפער מהמבחנים נותר על נקודה אחת. צרויה איחר למשחק, התעמת עם המאמן והודח מהסגל

פורסם בתאריך: 2.3.18 17:47

אפקט החלפת המאמן נתן היום (שישי) את אותותיו בהפועל כששחקניו של תומר קשטן, בבכורה על הקווים, גברו 0:2 בחוץ על בית"ר תל אביב/רמלה מצמרת הטבלה וקטעו רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון. על הניצחון העיבה תקרית בין החלוץ גל צרויה לקשטן, שאיחר להתכנסות למשחק, הודח מהסגל וענה בחוצפה למאמנו.

צפו בחגיגות הניצחון אחרי המשחק:

אחרי חצי ראשון חלש הגיע השיפור במשחקה של הפועל ואיתו גם השערים. בדקה ה-65 קרן של דניאל שוורצבוים מצאה את ראשו של ירין חסן, ששב מפציעה ארוכה ונגח לפינה הרחוקה, 0:1. חמש דקות אחר כך מתפרצת של ברנקו מיכאילוביץ', באחת מההופעות היותר טובות שלו העונה, הסתיימה במשקוף של דור גלילי.

חמש דקות לסיום סגרה הפועל סיפור. רומריק אטו הדף בידו מקו השער בעיטה של רוי רונן המחליף והורחק. מיכאילוביץ' דייק בפנדל וקבע את תוצאת הסיום. וואהיב חביבאללה, שקיבל קרדיט בהרכב, הציג משחק מצוין.

ירין חסן חוגג את השער הראשון

ירין חסן חוגג את השער הראשון

הפועל עלתה למקום ה-12 עם 31 נקודות ופתחה פער של 10 נקודות ממכבי הרצליה שמתחת לקו האדום ואותה תפגוש במחזור הבא, אך נותרה במרחק נקודה מהפועל רמת השרון, שנמצאת במקום ה-14 שמוביל למבחנים על הירידה לליגה א'. אם תהיתם לגבי הפער מהפלייאוף העליון, אז הוא עומד כרגע על שש נקודות, כשנותרו עוד חמישה מחזורים עד לסיום הליגה הסדירה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן א..

    שהיה הצלחה להפועל פ"ת ולמאמן תומר קשטן אני מקווה שזה האיש הנכון במקום הנכון עם סימפטיה לקבוצה ולמועדון המפואר שלנו שיחזיר עטרה ליושנה…

  2. רונן א.

    כל הכבוד לבחורים ןלמאמן שהיה לא בהצלחה שימשכו ככה להציל את הכבוד .. מקווה שזה המאמן הנכון במקום הנכון..שיצעיד את הפועל לליגת על כי שם מקומה נקודה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר