תומר קשטן. צילום: זאב שטרן
תומר קשטן. צילום: זאב שטרן

קשטן: "המשחק מול הרצליה הוא קרב על שש נקודות". אוהד הפועל הורחק עד לסיום העונה

המאמן דרוך לקראת קרב התחתית בשישי. אוהד הפועל שנעצר אחרי דרבי הנוער הורחק עד לסיום העונה

פורסם בתאריך: 7.3.18 11:18

אחרי שצבר שלוש נקודות במשחק הבכורה שלו על הקווים בהפועל ביום שישי, תומר קשטן מבין שבלי המשכיות הקבוצה עוד עלולה להסתבך בצורה רצינית בתחתית הטבלה. "היה חשוב לי לפתוח ברגל ימין וכמובן שהניצחון חשוב מאוד לביטחון של הקבוצה, אבל צריך לשמור על פרופורציות ולהמשיך לעבוד קשה כי אם לא תהיה המשכיות זה לא שווה שום דבר", אמר המאמן.

שאלת ההמשכיות תקבל תשובה ביום שישי (15:00, ראש הזהב) כשהפועל תארח את מכבי הרצליה, יריבתה הישירה למאבקי התחתית, ותנסה להגדיל עוד יותר את הפער ביניהן. "כל משחק עכשיו חשוב מאוד וזה קרב ישיר על שש נקודות בין קבוצות שנמצאות במאבק נגד הירידה ונגד המקום במבחנים", אמר המאמן. "זו הזדמנות להתרחק עוד יותר ממכבי הרצליה ואם ננצח אפשר יהיה לומר כמעט בוודאות שסכנת הירידה האוטומטית חלפה".

לאחר הגעתו של קשטן למועדון, מונה לעוזר מאמן עידן הררי, שמאמן את קבוצת נערים א' של המועדון ושימש כעוזרו של קשטן בתקופתו בקרית שמונה. קשטן דואג להדגיש את חשיבותו של הקהל הכחול וקורא לו להגיע במספרים יפים כדי לתמוך בקבוצה בשעותיה הקשות. "האוהדים שהגיעו לרמלה היו קולניים, תמכו ועודדו במשך כל המשחק", אמר המאמן. "הייתי בשבת בדרבי הנוער ושם אפשר היה לקבל רמז לפוטנציאל הקהל הגדול שיש להפועל פתח תקוה. כמובן שאשמח מאוד אם הם יגיעו לתמוך גם בקבוצה הבוגרת". בקבוצה יעשו מאמץ להכשיר להתמודדות את נס זמיר הפצוע ומקווים שלרשות הצוות המקצועי יעמוד סגל מלא.

בחזרה לאירועים מדרבי הנוער שנערך בשבת. אוהד הפועל ששבר על פי החשד את מצלמת הטלפון של עדי מעוז, אביו של שוער קבוצת הנוער רועי, הורחק על ידי משטרת פתח תקוה עד סוף העונה מכל משחקי הקבוצה מילדים ועד בוגרים בכלל ענפי הספורט השונים. כמו כן קיבל האוהד צו הרחקה מעדי מעוז ל-30 יום.

זאת ועוד, מעוז שלח לאותו אוהד מכתב רשמי באמצעות עורך דין טרם נקיטת הליכים משפטיים. בין השאר נכתב כי מלבד הנזק למכשיר הטלפון איבד מעוז במהלך התגרה שהתפתחה במקום את משקפי הראייה שלו ובנוסף הוא סובל מחבלות ביד ימין. בגין כל הנזקים האמורים דורש אביו של שוער הנוער מכתב התנצלות ופיצוי בסך 10,000 שקלים.

תלונות הדדיות הוגשו בהתאחדות מצד הפועל ומכבי בגין אירועי הדרבי, אך נראה כי מהבחינה הזאת מדובר בסערה בכוס מים שכן רובן ככולן מתבססות על סרטונים שצולמו לאחר המשחק. כדי להעמיד קבוצה או שחקן לדין האירועים צריכים להיות מצוינים בדו"ח השופט ו/או מבקר המשחק מטעם ההתאחדות. מכיוון שבדו"ח השופט לא צוין דבר ולמעשה כלל לא נכח מבקר במשחק, נראה שהקבוצות, כמו גם שחקן מכבי מוחמד סרסור, לא יועמדו כלל לדין משמעתי.

למרות שאמור היה לעזוב בסוף החודש, התייצב המנהל הוותיק והמסור חזי בבאי למשחקה של הקבוצה ברמלה. עם זאת, טרם ניתן לבשר על המשך דרכו של בבאי בקבוצה והוא ממתין לשיחה על מנת להגיע להבנות ולקבל את המגיע לו. מי שפועל להשארתו של בבאי במועדון הוא דני משיח ולא מן הנמנע שעד שייפתרו הדברים, יגיע המנהל גם למשחק החשוב היום מול הרצליה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן...

    שהיה בהצלחה לקבוצה ולמאמן שילחמו על הכבוד שלנו .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר