אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

לקהל האלים של הפועל לא מגיעה קבוצה. הטור של אלמוג אופיר

במחלקת הנוער של הפועל חושבים שאנחנו מקנאים בהם. במה בדיוק? וגם: מכבי ממשיכה להתעלל בניניס

פורסם בתאריך: 8.3.18 13:17

1. דרבי נוער נוסף מאחורינו ואיך אפשר בלי עוד אירוע אלימות מגעיל בחסות הקהל העוד יותר מגעיל של הפועל? קראתי שיו”ר מחלקת הנוער שלהם אמר שאנחנו מקנאים. במה בדיוק, אדוני היו”ר? בזה שכבר שלוש פעמים במשחקי הנוער במקום כדורגל מעניין אתכם רק לריב, לקלל וללכת מכות? אולי בזה שגם הנוער וגם הבוגרים שלכם בסכנת ירידה? הגיע הזמן לשים סוף להתנהגות הזו ולהרחיק את האוהדים החוליגנים של הפועל מהמגרשים. מקללים את הבעלים, את המאמן, רבים עם כל העולם ולא יודעים לעשות סטופ. תמשיכו לקלל קבוע בשישי בשעה 15:00. אולי בעונה הבאה תקדימו בשעתיים ותקללו חזק יותר בליגה א’. לקהל האלים שלכם בכלל לא מגיעה קבוצה.

2. מוחמד סרסור יכול היה לצאת ענק אם היה יוצא בשקט מהמגרש העלוב בסירקין ולא עונה לאוהדים שקיללו אותו. לא משנה מה הסיבה, לשחקן כדורגל אסור להיגרר לאירועים מסוג כזה, בטח בגלל אוהדים שפלים שאלימות וחרחור ריב הם עבורם אורח חיים. אני בטוח שהוא ילמד מהאירוע הזה ובפעם הבאה יבחר שלא להתייחס לשטויות וייצא מנצח. מקצועית, סרסור מתגלה כאחד הכישרונות האיכותיים במחלקת הנוער ולקראת פתיחת הפלייאוף התחתון לא יזיק אם שרון מימר יאפשר לו להתחשל ולצבור ניסיון ודקות משחק בבוגרים.

3. חשבנו שהסיפור עם סוטיריס נינס נגמר. אז חשבנו. במועדון שלנו הנחיתו כאן זר מצוין עם רקורד מוכח ובמקום לתת לו להראות מה הוא יודע החליטו להתעלל בו. אחרי ההקפאה ההזויה הגיעה תורה של ועדת משמעת הזויה עוד יותר עם 6,000 שקלים קנס בצידה. מועדון יקר שלי, השחקן לא מתאים לכם? אין בעיה. שלמו לו את מה שמגיע לו, תלחצו ידיים ותיפרדו כידידים. אנחנו ביציע נמשיך לעודד ולהוקיר את ניניס, שלצערי מצטרף לרשימה ארוכה של שחקנים שקיבלו בעיטת וולה אל מחוץ למועדון. להגיע להבנות? להיפרד כידידים? הצחקתם את אבי לוזון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר