שחקני הפועל חוגגים את שער הניצחון מול הרצליה

ואז הגיע נס: 1:2 דרמטי להפועל על מכבי הרצליה. צפו בחגיגות

לאחר 86 דקות מזעזעות של הכחולים, שערים של המחליפים גל צרויה ונס זמיר (בתוספת הזמן) סידרו לתומר קשטן ניצחון שני ברציפות והרבה אוויר לנשימה

פורסם בתאריך: 9.3.18 17:38

500 אוהדי הפועל שנענו היום (שישי) לקריאתו של תומר קשטן לא ידעו את נפשם מאושר עם שריקת הסיום בניצחון 1:2 הדרמטי על מכבי הרצליה. ספק אם הם זוכרים ריקודים עם שחקני הקבוצה לאחר שריקת הסיום או קריאות קצובות בשמו של המאמן.

צפו בחגיגות לאחר המשחק:

עד הדקה ה-86 נראה התסריט קרוב יותר לחלום בלהות, כשהפועל הציגה את אחד המשחקים החלשים שלה העונה, מול קבוצה שמעשית כבר ירדה לליגה א'. ברק לביא האורח דחק מקו השער בדקה ה-48 והפועל לא הצליחה להתקרב לשער של לב גורליק, בעוד שהאוהדים התפנו לקרב קללות עם ריף מסיקה האורח, שהתחמם על הקווים. ארבע דקות לסיום המחליף גל צרויה החזיר את הפועל לחיים כשחדר לרחבה מימין ומזווית קשה איזן, 1:1.

בתוספת הזמן עוד מהלך בחסות המחליפים. רוי רונן שלח כדור רוחב לנס זמיר, שבעט כדור שטוח פנימה וטס לחגוג את המהפך. שריקת הסיום מצאה את תומר קשטן מזנק בשמחה על המנהל המסור חזי בבאי ואת הפועל מגדילה לשלוש נקודות את הפער מהמקום ה-14, המוביל למבחנים. ארבעה מחזורים לסיום העונה הסדירה, והפער מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון עומד על חמש נקודות. ביום שלישי תתארח הפועל אצל הפועל עפולה ותנסה להשיג ניצחון שלישי ברציפות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    עפולה זה כבר סיפור אחר.לא נהיה בפחיי אוף עליון
    חותם עכשיו על מקום 13 בסוף העונה

  2. רונן א.

    קודם כל שאפו על הניצחון שהביא אופי שימשכו כך כל הכבוד למאמן שהיה שבוע טוב .העיקר שישארו בליגה מקווה ששנה הבאה שמישמתם היה לעלות ליגה כאלס נמאס כבר מהליגה הלואומית הזאת..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר