דורון גלנט. צילום זאב שטרן
דורון גלנט. צילום זאב שטרן

ההלוואה והמסמכים: למה להפועל אין אישור ניהול תקין?

ממכתב שהועבר למועדון מרשם העמותות עולה כי קיימים מסמכים חסרים בנוגע להלוואות בגובה של כ-1.6 מיליון שקלים. תגובתו של דורון גלנט טרם התקבלה

פורסם בתאריך: 13.3.18 12:03

אחת הסיבות המרכזיות, כך לפחות טוען הבעלים דורון גלנט, למשבר הכלכלי של הפועל בתקופה האחרונה הוא העדר אישור ניהול תקין לשנת 2018. בעוד שגלנט ואנשים בסביבת המועדון טוענים כי מדובר בבעיה זמנית שתיפתר בקרוב, עמוק בתוך חודש מרץ האישור טרם הגיע והמועדון לא רשאי לקבל הקצבות ציבוריות.

במענה לפנייה שהעברנו לרשם העמותות, הועבר ל"ספורט מלאבס" העתק המכתב שיצא ממשרדי הרשם בירושלים אל החל"צ (חברה לתועלת הציבור) שמנהלת את המועדון, הפועל פתח תקווה כדורגל בע"מ.

על פי המכתב, שיצא למועדון בתאריך 25.2.2018, המסמכים החסרים לצורך קבלת האישור הם: "פרוטוקול אסיפת בעלי המניות המאשרת הן את הדו"ח הכספי והן את הדו"ח המילולי לשנת 2016, חתום ע"י שני חברי דירקטוריון בציון שמותיהם. רשימת חמשת מקבלי השכר הגבוה ביותר בחברה בשנת 2016. הרשימה צריכה להיות חתומה ע"י שני דירקטורים. הרשימה צריכה לכלול את הפרטים הבאים: שם, ת.ז., תפקיד וסכום שנתי ברוטו, כמו כן יש לציין את כל ההטבות שקיבל העובד בכסף ושווה כסף. במידה ולא שולם כלל שכר בחברה, יש להמציא הצהרה על כך חתומה ע"י שני חברי דירקטוריון".

בהמשך ישנה התייחסות לצורך בהמלצות של ועדת הביקורת של החל"צ לשנת 2016. הסעיף המעניין מופיע בסיום המכתב, ולפיו: "בדוחותיה הכספיים של החברה ליום 31/12/2016 קיימת יתרת הלוואות לזמן ארוך בסכום של 1,602,640 שקלים. נא תשובתכם מה הן תנאי ההלוואות לרבות התייחסות האם מדובר על הלוואות ללא מועד פרעון ידוע. במידה וקיימות הלוואות ללא מועד פרעון ידוע כאמור, נא לצרף הסכמי הלוואה".

כזכור, גם המשא ומתן בין גלנט לעמותת הכחולה תקוע כבר תקופה ארוכה בעקבות העדר מסמכים קריטיים הנוגעים למצבו הכלכלי של המועדון.

תגובתו של דורון גלנט לדברים טרם התקבלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן

    שיהבוא מישהו נורמאלי שיגאל אותנו כבר אי אפשאר יותר .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר