יוסי פסו. צילום: מגד גוזני

אביו של אורי פסו שימש כמנהל הקבוצה של הפועל בעפולה: "הגעתי ליום אחד, מחר אני מתפטר"

בעקבות עזיבתו של חזי בבאי, פנה רפי כהן למנהל הפועל ירושלים, שעדין מחוייב לקבוצה מהבירה

פורסם בתאריך: 13.3.18 13:33

להפועל יש מנהל קבוצה חדש, ליום אחד. עם עזיבתו של חזי בבאי השבוע, פנה מאמן השוערים רפי כהן ליוסי פסו, מנהל הפועל ירושלים מליגה א' צפון, וביקש את עזרתו. פסו, אביו של אקס הפועל אורי, שמכיר היטב את כהן מתקופתם המשותפת באדום, נעתר לבקשה ונסע עם הפועל למשחק החוץ בעפולה. היום אף התנוסס שמו באתר ההתאחדות כמנהל החדש של הקבוצה.

"רפי כהן ביקש ממני והגעתי לעזור ליום אחד, מחר אני מתפטר", צחק פסו. "עד יום ראשון כבר לא אופיע בהתאחדות. אני אוהב את הפועל פתח תקוה ולא אתן לה ליפול. אהיה כאן עד שימצאו מחליף, אבל יש לי מחויבות להפועל ירושלים". יש לציין כי בשישי תארח הפועל את אחי נצרת ובמקביל תשחק ירושלים מול אסי גלבוע. בהנחה שלא מצאה מנהל קבוצה קבוע, מעניין יהיה לראות באיזה אצטדיון יתייצב פסו.

כאמור, לאחר תקופה ארוכה של אי ודאות בה התפטר ושוכנע להישאר, הודיע ביום שני המנהל הוותיק בבאי כי החליט לעזוב את הקבוצה. "לאחר שנים רבות של עשייה בה עברנו עליות ומורדות אני נאלץ לעזוב את אהבת נפשי בצער רב", כתב בבאי בפוסט שפרסם בפייסבוק.

"אני רוצה להודות לאוהדים על כל התמיכה ומאמין שהאהבה שלנו תחזור לקדמת הבמה. אוהב אתכם מאוד, חזי בבאי". כזכור, העונה קיצץ גלנט את משרתו של בבאי ובין השניים קיימות מחלוקות כספיות. עם עזיבתו, צפוי המנהל לתבוע את הכספים שלטענתו מגיעים לו על פי חוק.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר