הפועל מול הפועל עפולה
הפועל מול הפועל עפולה

חזרה לקרקע: הפועל סיימה ב-1:1 מול הפועל עפולה

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפתיחה הטובה של תומר קשטן נעצרה. הכחולים היו עדיפים אך לא מדויקים ויסיימו ככל הנראה לראשונה בהיסטוריה את העונה הסדירה בפלייאוף התחתון

פורסם בתאריך: 13.3.18 21:53

החלומות של הפועל להצליח להשתחל לפלייאוף העליון נגוזו כמעט סופית היום (שלישי), לאחר תיקו 1:1 מאכזב במשחק החוץ מול הפועל עפולה. כמאה אוהדי הפועל ראו את הקבוצה של תומר קשטן שולטת במגרש אך מציגה משחק שכלל הרבה אי דיוקים.

אחרי שני ניצחונות רצופים, קשטן ערך שני שינויים בהרכב, כאשר רם לוי פתח במקומו של גל קולני בקישור, וגל צרויה חזר להרכב על חשבונו של ואהיב חביבאללה. הפועל שלטה במחצית הראשונה אך לא הצליחה לסכן את השער. בניגוד מוחלט למהלך המשחק, יובל שוואט בעט כדור חלש מ-18 מטרים שהכניע את רובי לבקוביץ', שבהחלט היה יכול לעצור את הבעיטה.

עם פתיחת המחצית השנייה החליף נס זמיר את דניאל שוורצבוים וכבר אחרי שתי דקות השלים מהלך אישי נהדר כדי לכבוש את השער השני שלו תוך ארבעה ימים. הפועל המשיכה לשלוט עד הסיום אך נראתה מאוד לא מרוכזת והרבתה לאבד כדורים.

בעקבות התיקו אמנם עלה הפער מהמקום ה-14 לארבע נקודות, אך הפער מהמקום השמיני המוביל לפלייאוף העליון עלה לשש נקודות, כשנותרו עוד שלושה משחקים לתום העונה הסדירה. ביום שישי (15:00, ראש הזהב) תארח הפועל את אחי נצרת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אלון

    לא חושב שאפשר להתאכזב מתיקו בעפולה..
    עם איך שהקבוצה נראית העונה התיקו הזה לא רע.. אין מה לעשות צריך להיות מציאותיים
    7 מ-9 לתומר קשטן.. יש בסיס לעונה הבאה

  2. רונן.

    טוב לפחות יש סימנים טובים שהקבוצה משחקת מאשר היה לפני זה טוב לפחות שישארו בליגה הדבר החשוב ביותר שלא נלך חס ושלום להרפתקאות למינהן .בשורות טובות..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר