אודי כבודי. צילום: פרטי
אודי כבודי. צילום: פרטי

הרביעי העונה: אודי כבודי מונה למאמן הפועל מחנה יהודה

האיש שעמד על הקווים העונה בעמישב יחליף את צורי עטר: "המצב לא פשוט אבל המשימה בהחלט אפשרית"

פורסם בתאריך: 15.3.18 11:29

רכבת המאמנים בהפועל מחנה יהודה המשחקת בליגה א’ דרום לא נעצרה גם אצל צורי עטר. בסיום התבוסה 3:0 בשישי שעבר למ.ס כפר קאסם הודיע המאמן כי הוא מתפטר מתפקידו. מי שיחליף את עטר הוא אודי כבודי, שפתח את העונה במכבי עמישב ויהיה המאמן הרביעי העונה במחנה, אחרי שרון ברנשטיין, איציק שאקי וכמובן עטר. יש לציין כי חרף התפטרותו ימשיך עטר בתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער במועדון.

"באתי לבוגרים כי ביקשו ממני לעזור", אמר עטר. "ניסיתי, היה אמנם קצת שיפור, אבל הרגשתי שאני לא מצליח לדחוף את השחקנים, שאני היחיד שאכפת לו ושאני רוצה ומשקיע יותר מהם. לא ראיתי תפוקה, כל הפסד היה מלווה בכאב לב ולפני שהמצב יהיה חמור עוד יותר העדפתי לזוז הצדה".

מי שכאמור יתפוס את המושכות הוא כבודי, שהעביר ביום ראשון את אימון הבכורה בקבוצתו החדשה. "המצב שלנו לא פשוט בתחתית, אבל המשימה בהחלט אפשרית", אמר המאמן החדש של מחנה. "אני מאמין, יש בקבוצה שחקנים טובים וכבר באימון הראשון הראו לי שהם רוצים ויכולים לשרוד. אעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה".

בתום 23 מחזורים מדורגת מחנה יהודה במקום ה-14 בטבלה כאשר במאזנה 22 נקודות בלבד – 5 ניצחונות, 7 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים. הקבוצה, שכבשה 19 שערים בלבד וספגה 32, מקדימה בארבע נקודות את מ.ס דימונה שמתחת לקו האדום. היום (12:00, מגרש האימונים הסינטטי במושבה) יערוך כבודי את הופעת הבכורה על הקווים כשמחנה יהודה תארח לקרב תחתית את עירוני קריית גת, שמדורגת מקום אחד מעליה עם 26 נקודות.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר