הפועל מול אחי נצרת

קבוצה לפלייאוף תחתון: 1:1 להפועל מול אחי נצרת

הכחולים סיימו משחק שני ברציפות בתוצאות תיקו, ועשו צעד נוסף לעבר הבטחת המיקום הגרוע בתולדות המועדון. גל צרויה איזן בפנדל

פורסם בתאריך: 16.3.18 17:23

הפועל התרחקה היום (שישי) צעד נוסף מהפלייאוף העליון, כשסיימה בתיקו 1:1 מול אחי נצרת, שהיה התיקו השני שלה ברציפות והמשחק הרביעי ללא הפסד מאז הגעתו של תומר קשטן.

כבר בדקה הרביעית שגיאה גסה של איציק כהן, ולא בפעם הראשונה העונה, אפשרה לעידו אקסברד לפרוץ לבדו מול רובי לבקוביץ' ולסיים בבעיטה מדויקת לפינה, 0:1 נצרת. בדקה ה-26 איזן גל צרויה בפנדל לאחר שדור גלילי הוכשל ברחבה, 1:1. אדילסון באהיה כמעט החזיר את היתרון לירוקים, אבל סובב מ-16 מטרים לקורה.

חצור ירד במהלך ההפסקה לעודד את השחקנים בחדר ההלבשה, אבל החצי השני הסתכם בהחמצות של ואהיב חביבאללה וברנקו מיכאילוביץ' (עלה מהספסל לראשונה מחודש אוקטובר) והתוצאה נותרה בעינה.

המנהל חזי בבאי, שהתפטר מתפקידו, ישב לראשונה לאחר שנים ארוכות ביציע, נראה כבוי וסירב להתייחס למצב החדש, בו הוא צפוי לתבוע את הקבוצה. מנגד, בהנהלת הקבוצה ציינו כי ישנה אכזבה קשה מהתנהלותו של בבאי, שסיכם לטענתם בעל פה מול הספונסר גל חצור כי ימשיך עד תום העונה, אך לאחר מכן שלח מכתב פיטורים. מי ששימש כמנהל הקבוצה היום הוא דוד סברו, שהתפטר מתפקיד דומה בקבוצת הנוער של המועדון לפני מספר חודשים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן.

    מתי נעלה לדרך המלך עד מתי. איזה פדיחות מי יאמין הפועל פ" ת המפוארת לאן היגיעה לתחתית הבושה מתי יבוא הגואל….

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר