שהד עבוד. צילום: ארז גבאי

הפועל כדורסל נשים סיימה עונה מוצלחת: "הפתענו הרבה אנשים"

קבוצת כדורסל הנשים של הפועל אמנם סיימה את העונה עם הפסד, אבל הגארדית שהד עבוד ויתר השחקניות בהחלט יכולות לסמן וי על עונה מוצלחת

פורסם בתאריך: 21.3.18 16:24

קבוצת כדורסל הנשים של הפועל פתח תקוה סיימה רשמית את העונה בחמישי שעבר עם הפסד 83:57 למכבי אשדוד, במשחק שהיה לפרוטוקול בלבד. למרות ההפסד, ראויה הקבוצה לכל המחמאות על עונה מפתיעה ומוצלחת שהסתיימה בפלייאוף העליון לראשונה מאז 2004. הפועל, שירדה ליגה בשנתיים האחרונות, נשמה העונה אוויר פסגות וסיימה במקום ה-6 המכובד עם 32 נקודות כשבמאזנה תשעה ניצחונות לצד 14 הפסדים – מאזן זהה לזה של א.ס רמת השרון, אותה ניצחה הפועל 64:79 בצורה מרשימה גם בפלייאוף ביום שני שעבר.

אחת ההפתעות הנעימות הגיעה מכיוונה של הגארדית שהד עבוד משפרעם, שנחשבת בעיני רבים לאחת מתגליות העונה בעונת הבכורה שלה בליגת העל. "הפתענו הרבה אנשים כי לא ציפו מאיתנו להגיע רחוק. יש גם משהו כיף בזה שלא מצפים ממך ואת נהנית הרבה יותר", אומרת עבוד. "נכון שהיו לא מעט עליות וירידות, אבל בסופו של דבר הייתה עונה טובה ואני שמחה. יש אווירה מצוינת בקבוצה וכבר באימון הראשון דברים החלו להתחבר בצורה חיובית. אישית פתחתי טוב את העונה אבל לקח לי זמן להתרגל. כשהקבוצה הפסידה גם לי מן הסתם הייתה ירידה ביכולת אבל לקראת הסוף חזרתי לעצמי ובכל מקרה עשיתי התקדמות גדולה מאוד השנה".

עבוד גם מפרגנת למאמן גיל סלע: "הוא האמין ותמך בי, נתן לי את הבמה וההזדמנות והחיבור בינינו מצוין", היא מתגאה. שהד, שבשל המרחק מהמרכז חלקה דירה בעיר עם השחקניות הזרות, טרם יודעת היכן תשחק בעונה הבאה, אבל מדבריה עולה כי רק טבעי עבורה להמשיך את ההתקשרות עם הפועל: "התחברתי מאוד למועדון ויש כאן אנשים טובים שכיף להיות איתם. כשטוב לך לא כדאי לשנות ואשמח מאוד להמשיך עוד עונה בהפועל".

עוד שחקנית שהטביעה חותם על העונה הנוכחית ומוקירה על כך את מאמנה היא צליל וטורי בת ה-19, ששיחקה אשתקד בכרטיס כפול באליצור רמלה מהלאומית והפועל ראשל"צ מליגת העל. "האמת שבהתחלה הגעתי עם הרבה חששות כי לא ממש הייתי ברוטציה של ראשל"צ והליגה הלאומית זה לא אותו הדבר", היא משתפת. "מיד כשהתחלתי לשחק גיל סלע נתן לי את כל הביטחון, הייתי חופשיה על המגרש והבאתי את מה שאני יודעת לידי ביטוי. ככל שצברתי ביטחון עשיתי עוד דברים טובים ואני בהחלט מרגישה שזו הייתה עונת פריצה מבחינתי. שיפרתי את השלשות ואת החדירה לסל, ברור שיש עוד הרבה עבודה לעשות ודרך לעבור אבל בהחלט הרגשתי חלק משמעותי מהקבוצה ומכאן אני מתכוונת להמשיך ולהתקדם. גם שעות של אימונים לא משתוות להתנסות במאני טיים של משחק".

על ההישג וההעפלה לפלייאוף העליון הוסיפה וטורי: "בהחלט יש לנו תחושה של השגיות וגאווה. 14 שנה הקבוצה לא הייתה בפלייאוף העליון, זה דבר גדול עבור המועדון הזה והעובדה שאף אחד לא ציפה לכך רק הופכת את ההישג לכיף גדול ומרגש יותר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר