רם לוי. צילום: זאב שטרן

תנו לצעירים של הפועל לשחק. הטור של יוסי שושני

רם לוי, ואהיב חביבאללה ודור גלילי מכניסים תשוקה למשחק של הפועל ומקבלים אהבה מהקהל

פורסם בתאריך: 23.3.18 10:41

1. קודם כל, ולפני שמתעסקים בנושא המקצועי, חשוב להבהיר שוב – העונה הזו היא כישלון חרוץ, מכל הבחינות. ההרכבים השונים לאורך העונה, השחקנים שצוותו במקומות שונים ולא טבעיים, חילופי המאמנים והעדר השיטה והדרך הובילו לכך שמרבית הסיכויים שהקבוצה תהיה לראשונה בתולדותיה בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית. אמנם זה בהחלט מעודד לראות שבארבעת המשחקים האחרונים הקבוצה לא הפסידה ואפילו רואים כיוון ואופק, אבל אסור לשכוח שהפועל עדיין קרובה מאוד למקום שמוביל למשחקי המבחן. תחת תומר קשטן רואים הרכב שבו כל שחקן נמצא בעמדה שלו ומבין את התפקיד שלו. השחקנים לא מתפזרים ויודעים את מקומם. למרות זאת, היכולת האישית שלהם ירודה ולא רואים שחקנים שעושים פעולות שהן מעל לממוצע. דבר אחד אפשר להגיד לזכותם, וזה שהם עברו עונה הזויה לחלוטין.

2. עוד דבר מעודד במיוחד הוא השילוב של השחקנים הצעירים בשבועות האחרונים. דור גלילי עושה עבודה יוצאת מן הכלל בכנף וגם ואהיב חביבאללה מצוין בצד השני. נכון, לא רואים מהם עדיין תרומה יוצאת דופן, אבל הם מכניסים את התשוקה לכדורגל, פתאום רואים קצב וכיוון אחר. המשחק לא עומד יותר. לשם כיוונתי בחלק גדול מהטורים שלי העונה – חייבים לתת לצעירים את ההזדמנות. יותר גרוע ממה שהיה עד עכשיו כבר לא יכול להיות ורואים עכשיו שצדקתי. ככל שייתנו להם יותר הזדמנויות ככה נראה מהם דברים טובים יותר, הקבוצה תראה אחרת ותהיה מחוברת לקהל. רואים את זה באהבה שהם מקבלים כשהם מוחלפים.

3. ביום חמישי הבא תפגוש הפועל את עירוני נשר, שכבר ירדה לליגה א'. כמובן שחייבים לקחת שלוש נקודות במשחק הזה, מול קבוצה מפורקת. חייבים ללחוץ אותם מהדקה הראשונה ולגרום להם לאבד כדורים. שער מהיר יגרום לייאוש אצל הצפוניים. הקבוצה של עידן בראון ירדה כבר מזמן, אין לה מה להפסיד ואני לא רואה תסריט שבו הפועל לא תנצח את המשחק הזה. הכחולים נראים בסדר גמור במשחקים האחרונים, צברו 8 מ-12 הנקודות האפשריות האחרונות וכל מה שצריך זה הכנה מנטאלית טובה כדי שהניצחון יהיה מונח בכיס.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שאתה מיעץ שהציעולך לאמן ברחת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כולם יועצים בורחים שצריכים אותם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר