בר מזרחי. צילום: זאב שטרן

תושב פתח תקוה ושחקן הפועל בעבר, בר מזרחי, נחקר בפרשת סרטון המין

מזרחי, שחקן הפועל מחנה יהודה מליגה א' כיום, צילם את הסרטון בו מעורב שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וארן. עורך דינו משה יוחאי: "הוא פעל ללא דופי, בגלל גחמה של חברת כנסת מחליטים שהוא ביצע אונס קבוצתי אכזרי"

פורסם בתאריך: 21.3.18 19:08

בר מזרחי, תושב פתח תקוה בן 23 ושחקן הפועל מחנה יהודה כיום והפועל פתח תקוה בעבר, הוא אחד מהמעורבים בפרשה המדוברת בימים האחרונים לפיה ארבע צעירים ביצעו אקט מיני משפיל כלפי צעירה, כאשר כל האירוע צולם ולאחר מכן גם הופץ.

למרות שהסרטון צולם לפני כארבע שנים, הפצתו יצרה קול צעקה גדול וגרם למשטרה לפתוח בחקירה, והיום הודיעו במשטרה כי לאחר חקירה ביחידת ההונאה המחוזית שוחררו בתנאים מגבילים שלושה מהחשודים שנעצרו בשעות הבוקר והצהריים בנוגע למעורבות בפרשה ובהפצת הסרטון. אחד מהם הוא כאמור מזרחי, ופרט אליו שוחרר צעיר כבן 27 מאשדוד ובן 28 מירושלים.

במשטרה ציינו כי השלושה נחקרו בחשד לעבירה על חוק למניעת הטרדה מינית ופרסום סרט המתמקד במיניותו של אדם בנסיבות שהפרסום עלול להשפילו, לבזות אותו וללא הסכמה. על השלושה נאסר ליצור קשר עם שאר המעורבים בפרשה ושלושתם התחייבו להתייצב לחקירות. החקירה נמשכת.

"בושה, חרפה וכלימה מה שעשו לו", אמר עורך דינו של מזרחי, משה יוחאי. "מבלי לבדוק, מבלי לבחון ומבלי להתוודע לדברים באים ועוצרים ילד ללא עבר פלילי, שפעל ללא דופי ולא ביצע שום עבירה פלילית. בגלל גחמה של חברת כנסת מחליטים שהוא ביצע אונס קבוצתי אכזרי. הכל היה בהסכמה, כך הוא טוען וכך גם הבחורה טענה". מזרחי גדל במחלקת הנוער של הפועל ואף שיחק בקבוצת הבוגרים של המועדון. לפני כשלוש וחצי שנים עזב להפועל ירושלים ובהמשך שיחק גם במכבי יבנה לפני שהגיע למחנה יהודה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בגלל חברת כנסת מתוסכלת אנשים מואשמים על לא עוול בכפם. מזל שהבחורה הודתה שהכול היה בהסכמה ולא הי פה שום אונס או התעללות.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    האיש הזה לא מייצג את הפועל פ"ת.ולא שייך להפועל פ"ת.והפועל פ"ת לא מחנכים בדרך לא מוסרית.האיש הזה עשה דברים על דעת עצמו ואנחנו מגנים כול מעשה ניפשע שנעשה.זה מראה לאן היגענו בדור התחנולוגיה.שווה בדיקה על ידיי שרת הספורט לאן הכדורגל בישראל מידרדר.שואלים למה אנחנו לא על המפה.תחבדקו את המנטליות של הכדורגלן הישראלי בושה וחרפה.אך אייפו הימים של סטלמך רצבי שרעבי קופמן רדלר.ז"ל.חסן קקון אברבנל ויסוקר ועוד.בכי לדורות

  3. תראו את השמחה בפניו והאושר בסרטון כאילו לקח אליפות

    הוא ממש לא מסכן וקורבן!
    מזעזע מה שהוכ עשה.
    הצילום הזה של בחורה ערומה בעת חבריו נוגעים בו.
    החיוך מאוזן לאוזן דלו והצחוק כאילו מינומום ה6א מניף צלחת אליפות.
    הוא צריך להתנצל ולהתבייש .
    אם הוא צילם כול האחריות עליו.
    אז שיתנצל על מעשיו ויקח אחריות ושלא יעשה מעצמו קןרבן. בזיון של גבר!!!

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר