דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

פסח בלי משכורות: עיקול של חברת האבטחה מונע את תשלום משכורות עובדי מחלקת הנוער

העובדים עדיין ממתינים למשכורות חודש פברואר, שלא צפויות להגיע לפני החג. "המאמנים כבר משתגעים ואנחנו לא יודעים מה להגיד להם", אמר גורם בכיר במחלקה

פורסם בתאריך: 26.3.18 18:03

ליל הסדר אוטוטו כאן, אבל חג הפסח ממש לא מבשר את בואן של משכורות חודש פברואר עבור עובדי מחלקת הנוער של הפועל. בעוד ששחקני קבוצת הבוגרים כבר קיבלו את השכר מהבקרה התקציבית, מי שנשארו מאחור הם עובדי המחלקה, שכידוע מרוויחים לרוב משכורות נמוכות יחסית.

כזכור, בטוחות בדמות צ'קים בסך כ-350 אלף שקלים שהופקדו בבקרה התקציבית חזרו בשבוע שעבר וחייבו פתיחת הליכי הוצאה לפועל. בעוד בבקרה ממשיכים לעשות מאמצים כדי לפתור את התסבוכת, חברת האבטחה איתה עובד המועדון הוציאה צו עיקול בשל חוב של הקבוצה. אותו עיקול מונע נכון לעכשיו את תשלום המשכורות.

"מדובר בעיקול חיצוני של ספק שדורון גלנט נתן לו צ'קים, אבל הנושא בטיפול", אמרו בבקרה. "אנחנו מנסים לקחת אחריות על מחלקת הנוער ומקווים שהדברים יסתדרו בימים הקרובים, אבל זה לא תלוי רק בנו".

"אנחנו שואלים כל הזמן מתי ישלמו לנו, אבל אין תשובות בינתיים", אמר גורם בכיר במחלקה. "המאמנים כבר משתגעים ואנחנו לא יודעים מה להגיד להם. "תשאלו את גלנט איך הוא מתכוון לשלם לחברת האבטחה ולעוד 150 גופים שונים, גם לנו אין תשובות", הוסיף גורם נוסף. "הבקרה לא משחררת את המשכורות כשיש עיקול. אנחנו מקווים לקבל את המשכורת לפני החג, אבל לא נראה שזה יקרה".

הבעלים דורון גלנט, כהרגלו, סירב להגיב. גם הספונסר הראשי גל חצור לא השיב לפניית "ספורט מלאבס" האם בכוונתו לסייע שוב על מנת שאנשי מחלקת הנוער יזכו לקבל משכורות לפני ערב החג.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רונן.

    די כבר עם הביזיונות כאלס אי אפשר כבר להתעלל
    באימפריה שלנו שילך הביתה כבר נאכס הבעל הבית הזה שיבוא משהו שיוציא אותנו מהצרה הזאת.

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    הכול בסדר יש משכורות.כסף יש בשפע.לבעלים נימאס להגיב.וכן לספונסר הראשי.הכול סקופ עיתונאי.כמוה כול שבוע.פשוט מחפשים מה ליכתוב.ולהדליק את האוהדים.עיתונאים תפסיקו לאהכיל את ציבור הקוראים בלוקשים.הפועל קיימת.ותמשיך להיתקיים על הפכם וחמתכם

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר