ברוך סער ודורון גלנט. צילומים זאב שטרן
ברוך סער ודורון גלנט. צילומים זאב שטרן

צ'קים שהועברו לברוך סער חזרו, שוקל פנייה להליך משפטי

המנכ"ל והמנהל המקצועי לשעבר קיבל צ'קים דחויים אך גם הם לא כובדו על ידי הבנק. אפשרות שמשכורות עובדי מחלקת הנוער ישולמו ביום ראשון

פורסם בתאריך: 29.3.18 12:16

המצוקה הכלכלית בהפועל רחוקה מלהגיע לפתרון, זאת על רקע אי תשלום משכורות פברואר לעובדי מחלקת הנוער. לאחרונה חזרו צ'קים שנועדו לפקודת המנכ"ל והמנהל המקצועי לשעבר ברוך סער וד"ר בוקי ירון, שהיה האחראי על הנושא הפיזיולוגי ופציעות ספורט הן בבוגרים והן בנוער.

באשר לסער, מדובר בשני צ'קים בסך כולל של כ-11 אלף שקלים, סכום שאמור היה לקבל בחודש ספטמבר. אלא בהפועל דאגו לשלם בצ'קים דחויים לינואר, שכעת כאמור חזרו. עורך דינו של סער מתנהל בימים אלה מול הבעלים דורון גלנט כדי להגיע להבנות, אך במידה והנושא לא יוסדר צפוי המנכ"ל לשעבר לפנות להליך משפטי על מנת לקבל את הכספים המגיעים לו. ברוך סער אישר את הידיעה. דורון גלנט, כהרגלו, סירב להגיב.

נושא נוסף שכאמור על הפרק הוא אי תשלום המשכורות לעובדי מחלקת הנוער, כשצו העיקול של חברת האבטחה מונע נכון לעכשיו מהבקרה התקציבית לשלם לעובדי המחלקה, שלא צפויים לקבל את שכרם לפני ערב חג הפסח. עם זאת, נודע כי קיים סיכוי שהמשכורות ישולמו ביום ראשון, לאחר שבמועדון הגיעו להבנות לפיהן ישולם לחברת האבטחה חלק מהסכום על מנת להסיר את העיקול.

ואיך גם החלק הזה ישולם, התעניינתם? לא מגלנט, כמובן. בהפועל בונים על כספים שצפויים להתקבל ממרכז הפועל, כמו גם מה"צ'ק הקבוע", כהגדרתם, מחיים כהן, אביו של שחקן הקבוצה דניאל. "אני מאמין שביום ראשון ישולמו משכורות פברואר למחלקת הנוער", אמר בכיר במועדון. מסרים ברוח דומה הועברו לראשי המחלקה מהבקרה התקציבית.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר