אשר זליקוביץ' עם הכדור החתום. צילום באדיבות החוג הכחול
אשר זליקוביץ' עם הכדור החתום. צילום באדיבות החוג הכחול

זוכרים את העבר: שחקני דור האליפויות של הפועל מקבלים כבוד

במסגרת פרויקט מיוחד שעורך החוג הכחול, חותמים שחקני הפאר של המועדון על כדור מיוחד שיימכר לאוהדים, כאשר כל ההכנסות לטובת סיוע למחלקת הנוער של המועדון

פורסם בתאריך: 9.4.18 10:49

במסגרת הפעילות של "החוג הכחול ע"ש שלומי וורצל" נערך לאחרונה פרויקט נוסטלגי מרגש, במסגרתו נערך ביקור אצל כוכבי דור הזהב של הפועל – שחקני ששת האליפויות. 14 משחקני דור האליפויות או בני משפחה קרובים חותמים על מהדורה מיוחדת של כדור האליפויות, 'מהדורת הזהב' המוגבלת לחמישה כדורים בלבד.

לכל כדור מצורפת תעודת מקור הנושאת אף היא את חתימותיהם של שחקני דור האליפויות או בני משפחה של אלה שכבר אינם. חמשת כדורי מהדורת הזהב ימכרו במכירה מיוחדת כשההכנסות כולן קודש לפעילות החוג הכחול למען ילדי הפועל. "המטרה החשובה מכולן היא לכבד את החבר'ה של דור האליפויות ובנוסף להעמיק את הידע של הדור הצעיר ולהרים עבורם את המורל", אומר אבי דולמן, ממובילי הפעילות בחוג הכחול. "כמו כן אנחנו רוצים לגייס כסף לחוג ובעיקר לבסס את מעמדו של 'הבית החם', דרכו אנחנו עוזרים לשחקנים במחלקת הנוער. יש התעניינות ואני מקווה שנצליח". דרך מכר הגיע דולמן לספק בהודו והזמין 100 כדורים מעור משובח הנמכרים לקהל הרחב במחיר 350 שקלים. חמישה מתוכם כאמור הוגדרו כמהדורת הזהב.

הקשר אשר זליקוביץ', שבישל שערים רבים וכונה בזמנו "הטבח" היה מכוכבי הפועל בשנות החמישים. הוא וחבריו הוותיקים היו אלו שקלטו את 'תינוקות וארון' – נחום סטלמך, צביקה מרקוס, בועז קופמן ואחרים שעלו מהנוער לקבוצה הבוגרת ויחד הביאו את האליפות הראשונה וההיסטורית של המועדון. "מאוד התרגשתי מהמחווה ולרגע חזרתי לימים ההם. אבי דולמן בהחלט עושה עבודת קודש עם הנוער של הפועל", אמר זליקוביץ', שגם בגיל 87 שומר על כושר ומקפיד לשחק טניס שלוש פעמים בשבוע. הפועל הנוכחית? "לצערי הרב אני כבר לא עוקב אחריה. אין מה לראות שם ואין עם מי לדבר. זה לא זה".











תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר