ירין חסן. צילום: זאב שטרן
ירין חסן. צילום: זאב שטרן

ירין חסן ודניאל כהן צפויים להיות כשירים למשחק מול בני לוד

הפועל תפתח את הפלייאוף התחתון מול בני לוד ותקבל חזרה את שני הבלמים. מרגע שהגעתי המטרה הייתה להיחלץ מהתחתית והיא לא השתנתה בשום שלב", אמר המאמן תומר קשטן

פורסם בתאריך: 11.4.18 12:17

מבחינה מקצועית נותרה להפועל עוד משימה אחת – לסיים את העונה המסויטת הזו מעל המקום ה-14 המוביל למבחנים על הירידה לליגה א'. ביום שישי (16:00, לוד) יפתחו הכחולים לראשונה בתולדותיהם את משחקי הפלייאוף התחתון במשחק חוץ מול בני לוד.

דניאל כהן וירין חסן שסבלו ממתיחה במפשעה ולא היו בסגל מול הפועל תל אביב, שבו לאימונים וצפויים להיות כשירים. דור גלילי סבל בתחילת השבוע מדלקת גרון וטופל באנטיביוטיקה, אך גם הוא צפוי לעמוד לרשותו של המאמן תומר קשטן. את העונה הסדירה סיימה כזכור הפועל במקום ה-13 עם 37 נקודות, רק שתיים יותר מהפועל רמת גן.

“היו לנו דקות טובות נגד הפועל תל אביב, הגענו למספיק הזדמנויות וחבל שהפסדנו בגלל נאיביות וחוסר ריכוז בדקות האחרונות של המחצית”, אמר קשטן על ההפסד למוליכת הלאומית. על רצף ארבעת המשחקים ללא ניצחון הוסיף: “לא חשבתי שננצח את כל המשחקים האלה ואיבוד הנקודות היחיד המאכזב הוא מול נשר. אני בטוח שאם נמשיך ביכולת שהצגנו במרבית המשחקים ניקח מספיק נקודות עד סוף העונה".

"מרגע שהגעתי המטרה הייתה להיחלץ מהתחתית והיא לא השתנתה בשום שלב", הוסיף המאמן. "אנחנו רוצים לסיים לפחות מקום אחד מעל המקום שמוביל למבחנים כדי לא להסתבך. מלבד הנפילה המנטאלית שהייתה בנשר, השחקנים עובדים קשה וברצינות כל השבוע ובמשחקים ואין לי רבע טענה על המחויבות, הנכונות וההשקעה שלהם. שוב, אם נמשיך בדרך הזו, נחייך בסוף העונה”.

לקראת מאבקי ההישרדות, המועדון הודיע השבוע על מכירת מנויים מוזלים לשלושת משחקי הבית בפלייאוף התחתון, במחיר של חמישים שקלים לכל לשלושת המשחקים. את המנויים ניתן לרכוש דרך משרד הכרטיסים "פשבר" או בקופות האצטדיון במשחק הבית ביום שישי הבא מול עירוני נשר.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מוישה

    אכן סיוט אחד גדול שלא נגמר העונה הזו.
    סיליוק תוציא אותנו מעבדות לחירות.תרכוש את הקבוצה.

  2. רונן.א

    קודם כל שיאשארו בליגה מי יאמין לאן הגיעה הפועל פ"ת .אחרי זה נקווה לימים טובים יותר נקווה שסיליוק הכן ירכוש את הקבוצה הגיע הזמן שיבוא הגואל שיוציא אותנו מהסיטואציה הזאת בקרוב ובא לציון גואל..

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר