דורון גלנט, ברנקו מיכאילוביץ'. צילום זאב שטרן
דורון גלנט, ברנקו מיכאילוביץ'. צילום זאב שטרן

מיכאילוביץ' מתפוצץ על גלנט: "יחסית לאיך שהוא מנהל את הפועל, עשינו עבודה טובה"

הסרבי הגיב בזעם לתגובתו של הבעלים לראיון ב"ספורט מלאבס" בשבוע שעבר: "הוא לא שילם את ביטוח הבריאות של המשפחה שלי, הייתי צריך לשלם על הטיפול בעצמי". גלנט: "את ההתנהלות שלי מול השחקנים אני עושה לא דרך מלאבס"

פורסם בתאריך: 30.4.18 12:16

שלושת הניצחונות הרצופים של הפועל, שהרחיקו אותה מהמקום שמוביל למבחנים, לא הצליחו להרגיע את ברנקו מיכאילוביץ'. החלוץ קרא את תגובתו של דורון גלנט לראיון שערכנו איתו בשבוע שעבר ופשוט התפוצץ. כזכור, סיפר הסרבי בשבוע שעבר על תקופה ארוכה של יחסים קשים עם הבעלים, כאשר לטענתו של מיכאילוביץ' גלנט לא שילם את הסכום הדרוש עבור הטיפול באשרת השהייה של משפחתו, ובכך הכניס את אשתו ושני ילדיו הקטנים של השחקן למצב בעייתי מאוד. גלנט אמר אז בתגובתו כי "עניין הויזה של משפחתו קשור להתנהלותו של מיכאילוביץ' בלבד".

"זה קטסטרופה מה שהוא אומר", זעם מיכאילוביץ' בשיחה השבוע. "אני ממש לא מאמין לצורה שבה הוא עובד ולדברים שהוא עושה. אתה יודע למה אני עצוב? כי אני לא בן אדם כזה, שרב עם אנשים. אבל עכשיו מדובר במשפחה שלי. אני שמח שאנשים מכירים אותי ויודעים שאף פעם לא עשיתי בעיות, לכן אני עדיין מאמין שאני בן אדם טוב. אני רק רוצה להגיד את האמת ולא אכפת לי כבר מה יהיה. המשפחה שלי פוחדת שאחרי שנצא מהארץ בסוף העונה הם לא יוכלו לחזור לפה. הילדים שלי מדברים עברית יותר טוב מסרבית וכבר מרגישים ישראלים. רציתי לרשום אותם כבר לבית ספר וגן פה אבל גלנט הרג את כל התכניות".

השבוע מספר מיכאילוביץ' כי גם אשרת השהייה שלו אינה בתוקף מחודש אוקטובר, בדומה למשפחתו. את הטיפול בנושא אשרת השהייה יש להסדיר בשלושת החודשים שאחרי נחיתת השחקן בארץ (במקרה הזה עד חודש אוקטובר), אך לפי דבריו של הסרבי גלנט לא שילם את הסכום הדרוש (כעשרת אלפים שקלים) למשרד ההגירה, וכעת כבר לא ניתן לטפל בנושא בדרכים המקובלות. "אולי בן אדם אחר היה יכול לשלוח מייל, להגיד שנעשתה טעות, אבל אני יודע מה חושבים על גלנט במשרד ההגירה. פעם הלכנו לשם ביחד, הוא עשה בעיות, התנהג כמו בוס והם אמרו לו שיילך משם כי הם לא רוצים לראות אותו".

מיכאילוביץ' טוען שעל פי החוזה המועדון התחייב כלפיו במפורש לויזה עבורו ועבור משפחתו, ביטוח בריאות, כרטיסי טיסה בתחילת העונה ובסופה ורכב. "גלנט לא שילם את ביטוח הבריאות של המשפחה שלי בארבעת החודשים האחרונים", מספר החלוץ בזעם. "כשהילדים שלי היו חולים התקשרתי אליו 200 פעמים והוא לא ענה לי לטלפון. הייתי צריך ללכת ולשלם בעצמי והוא מעולם לא החזיר לי את הכסף. עכשיו שילמתי עבור כרטיסי טיסה לסרביה ב-23.5 וגם על זה הוא פשוט לא מוכן לשלם".

מיכאילוביץ' מספר על שיחת הטלפון עם הבעלים אחרי הכתבה בשבוע שעבר: "גלנט התקשר אלי ואמר לי 'אתה יודע מה עשית לי בראיון הזה?' אמרתי שלו שדיברתי רק אמת. האמת שאני חושב שהוא רוצה שאצא מארץ ואז הבעיות ייעלמו. כל העונה אני ושאר האנשים במועדון לא חשבנו בכלל על דברים שקשורים לכדורגל. אני עצוב בגלל האוהדים שמגיע להם להיות בליגה הראשונה, אבל יחסית לאיך שגלנט מנהל את המועדון עשינו עבודה טובה".

דורון גלנט מסר בתגובה: "כתבתי לך בשבוע שעבר. את ההתנהלות שלי מול השחקנים אני עושה לא דרך מלאבס. המטרות שלך ושל הצוות שעובד עמך ברורות לכולם. אתם לוקחים עיתון מקומי והופכים אותו לכלי שרת בידיכם. לא בוחלים באמצעים. מנהלים קמפיין הסתה, לשון הרע, הוצאת דיבה ומשקרים בכתבות שלכם במצח נחושה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    גלנט מסכים כבר שבועיים לאכול את הצפרדע הסרבית
    כי מפחד מירידת ליגה אחרת מזמן מיכיילוביץ כבר היה מחוץ לקבוצה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר