האסיפה השנתית של הכחולה

תמה תקופת החברות הראשונה בכחולה: "הפועל לא תוכל להמשיך להתקיים כך לאורך זמן"

עמותת האוהדים קוראת לחבריה מהשנה האחרונה לחדש את החברות בשנה נוספת. "ככל שהעמותה תמשיך למצב את עצמה כגוף וחזק, כך נוכל לממש את מטרותינו ובראשן כניסה לבעלות", אמר חבר הוועד המנהל חזי בן עמי

פורסם בתאריך: 1.5.18 13:27

קצת פחות משנה וחצי לאחר שיצאה לדרך באופן רשמי, תקופת החברות הראשונה של מרבית חברי עמותת הכחולה פגה היום (שלישי), וכעת מתחילה התפקדות מחדש. עד כה חידשו כ-200 חברים את חברותם לשנה נוספת, מתוך כ-740 שהצטרפו לעמותה מחודש דצמבר 2016.

בימים אלו מקיימים פעילי הכחולה שיחות טלפון לחברי העמותה שחברותם פגה, במטרה שכמות גדולה של אוהדים תמשיך את החברות בעמותה ותגדיל את כוחה של העמותה. "ככל שהעמותה תמשיך למצב את עצמה כגוף יציב וחזק, הן במספר החברים והן בנכסים כספיים, כך נוכל לממש את מטרותינו ובראשן כניסה לבעלות במועדון הפועל פתח תקוה", אמר חבר הוועד המנהל ואחד ממייסדי העמותה, חזי בן עמי.

"בעמותה ממשיכים לפעול במרץ, ופועלת בכמה מישורים במקביל: מאבק בלתי מתפשר בחשיפה וחקר האמת סביב התנהלות המועדון, בניית תשתית למועדון שאנחנו רוצים לראות, העמקת קשרים והרחבת מעגלי תמיכה והמשך פעילות חברתית-קהילתית", הוסיף בן עמי.

את החברות ניתן לחדש דרך אתר האינטרנט של הכחולה, כאשר החבילות דומות לאלו שהיו בשנה שעברה: חברות רגילה בסך 63 שקלים לחודש (756 ששקלים שנתי), סכום המציין את שנת האליפות האחרונה של הפועל. חברות מורחבת בסך 92 שקלים לחודש (1,104 שקלים שנתי) המזכה בחברות נוספת ל: בן/בת זוג (נשואים), בן/בת משפחה מקרבה ראשונה ומעל גיל 17, אזרח ותיק (מעל גיל 64) או נשים מעל גיל 17. הסכום מציין את השנה האחרונה לזכיית המועדון בגביע המדינה.
ישנה גם חברות סבסוד (408 שקלים שנתי – 34 ששקלים לחודש) – נוער מגיל 17 , נשים, חיילים בסדיר, אזרח ותיק ושחקני עבר במועדון הכדורגל הפועל פתח תקוה. החבילה האחרונה היא לחברות סטודנט (660 ששקלים שנתי – 55 שקלים לחודש) – לסטודנטים וחיילים בקבע.

"בכחולה מבינים שהפועל פתח תקוה, בהנהגתה הנוכחית, לא תוכל להמשיך להתקיים לאורך זמן לאור הקשיים הכלכליים בו המועדון מצוי", אמר בן עמי. "הכשלים הניהוליים גרמו לאובדן אמון הקהל בהנהלה ושיטת הניהול הנוכחיים. מתוך הבנה זו בעמותה החלו לגבש את מה שמכונה פרויקט '100 הימים': תכנית עבודה מקיפה המפרטת את כל הפעולות והמהלכים הדרושים להבראת המועדון, החל מרגע העברת הבעלות והניהול של לעמותה ועד שמונה שנים קדימה, באופן שיישקף את ערכי העמותה וקווים מנחים, כגון: שקיפות, מינהל תקין, התנהלות דמוקרטית, חיבור לקהילה, חינוך לספורטיביות ומצוינות תוך שאיפה להישגיות וניצחון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    מה עושים עם כל הכסף בינתים?
    מושקע לפחות בשוק ההון?

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ברנקו.ליפני שאתה בא בטענות .מה עשיתה במשך 30 מחזורים למען המועדון.והמשכורת שאתה מקבל מעל כולם.אתה צריך להיתבייש שלא עשיתה כלום למצופה מיממך.תיתבייש ואתה צריך לבקש סליחה מיכול האוהדים

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    ברנקו.תפסיק ליילל.וליבכות.מה עשיתה במשך 30 מחזורים.תן הסבר.בושה וחרפה.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר