חגיגות הניצחון של הפועל על רמת השרון
חגיגות הניצחון של הפועל על רמת השרון

בכל זאת נשארנו למרות הכל: הפועל שרדה בלאומית לאחר 0:2 על רמת השרון (וידאו)

הכחולים הצליחו לשים מאחור את סיוט המבחנים, לאחר ניצחון רביעי ברציפות. חיים איצרין ורוי רונן כבשו וקבעו ששני המשחקים האחרונים של העונה יהיו לפרוטוקול בלבד

פורסם בתאריך: 4.5.18 18:36

רצף הניצחונות של הפועל נמשך היום (שישי) עם 0:2 חשוב על הפועל רמת השרון, שהיה הרביעי ברציפות של הקבוצה וקבע רשמית כי הקבוצה תישאר בליגה הלאומית עונה נוספת, ללא מבחנים. נכון, עדיין מדובר בעונה הגרועה בתולדות המועדון, אך רצף ניצחונות כזה לא רשמה הפועל מעונת 2004/5 תחת אביו של תומר קשטן, דרור. אז, אגב, הרצף עמד על חמישה ניצחונות רצופים.

צפו בחגיגות אחרי המשחק:

שחקני הפועל, שעלו למגרש למרות שטרם קיבלו את משכורות חודש מרץ (איחור של 24 ימים עד כה), סבלו מהחום הכבד שהשפיע על המשחק של שתי הקבוצות, כאשר המשחק לווה בהפסקות מים רבות ושתי הקבוצות התקשו לפתח כדורגל ראוי.

השער הראשון הובקע בדקה ה-25 כשדניאל שוורצבוים הגביה כדור חופשי וחיים איצרין נגח מקרוב פנימה, 0:1. ואהיב חביבאללה, עומר ורד וברנקו מיכאילוביץ' יכלו לכבוש במחצית השנייה, אבל החמיצו. המחליף רוי רונן סגר עניין בתוספת הזמן לאחר מבצע אישי נאה ובעיטה לפינה העליונה, 0:2.

בסיום המשחק הגיעו כל השחקנים לחגוג עם האוהדים, כאשר המאמן תומר קשטן קיבל קריאות "תישאר, תישאר" מהאוהדים. שני מחזורים לסיום העונה, להפועל 49 נקודות, שמונה יותר מכפר סבא שנמצאת במקום המוביל למבחנים ותוכל להגיע בשקט לשני המשחקים האחרונים של העונה, מול מכבי הרצליה והפועל מרמורק, שיהיו לפרוטוקול בלבד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    חברים אולי תעדכנו על סלוק או סליוק
    אתר וואן 1 כתב שהחלטה סופית לרכוש את הפועל

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר