תומר קשטן אחרי הניצחון בכפר סבא. צילום: עזרא לוי
תומר קשטן אחרי הניצחון בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

קשטן: "אם הפועל תשב בחיבוק ידיים ותהיה לי הצעה, לא אפסול אותה"

אחרי שהבטיח את ההישארות, המאמן מסתכל קדימה: "במידה וחוסר הוודאות הכלכלי ימשיך, לא ארצה להמשיך". שחקן בקבוצה: "לא נגיע למשחק ביום שני. אם גלנט רוצה, שיעלה עם הנוער"

פורסם בתאריך: 10.5.18 10:19

לצד הכאוס הניהולי, שהוביל את שחקני הקבוצה להשבית את אימוני הקבוצה לאחר שלא קיבלו את שכרם, חובה להתייחס להצלחה של תומר קשטן על הקווים. ארבעה ניצחונות רצופים הבטיחו להפועל עונה נוספת בלאומית ללא מבחנים וזיכו את המאמן בקריאות "תישאר" במהלך חגיגות הניצחון 0:2 על רמת השרון.

"הגעתי לפני 11 מחזורים כשהקבוצה הייתה שתי נקודות מעל הפועל רמת גן במקום שמוביל למבחנים וגם חרב הירידה הונחה על צווארנו”, אמר קשטן השבוע. "אני שמח שבמשחקים האלה השגנו 64% הצלחה שזה קצב של קבוצה שרצה לעלייה. עמד לרשותנו סגל קצר של 16 שחקני שדה ושני שוערים, לא דבר שכיח בקבוצה מקצוענית, אבל לקחתי את האתגר ואני שמח שיחד עם כל הצוות והשחקנים עמדנו במשימה. התוצאות מדברות בעד עצמן".

חשוב לציין כי גם קשטן טרם קיבל את משכורת חודש מרץ, אך בניגוד לשחקנים, ל"ספורט מלאבס" נודע כי חרף העובדה כי המאמן חתום בבקרה התקציבית מול הבעלים דורון גלנט, הספונסר הראשי גל חצור ערב אישית לחוזהו. החוזה, אגב, לא כולל מענק הישארות.

תומר קשטן. צילום: עזרא לוי

בלי מענק הישארות בחוזה. תומר קשטן. צילום: עזרא לוי

קשטן התייחס לאפשרות שימשיך בהפועל בעונה הבאה: "מדובר במועדון עם מסורת ופוטנציאל של קהל גדול. אני מאוד נהנה בהפועל פתח תקוה ואשמח להישאר, היה והדברים יסתדרו מבחינה כלכלית והמועדון יוכל להעמיד תקציב מסודר וראוי לקבוצה שרוצה להתמודד על העלייה. במידה וחוסר הוודאות הכלכלי ימשיך, לא ארצה להמשיך. לא דיברו איתי לגבי העונה הבאה ומחכים להתפתחויות מבחינה ניהולית כדי לדעת איך יתנהל המועדון מבחינה תקציבית. הליגות עדיין לא הסתיימו ובהרבה קבוצות המצב לא ברור לקראת העונה הבאה. אם הפועל פתח תקוה תשב בחיבוק ידיים ותהיה לי הצעה טובה, אני בוודאי לא אפסול אותה. יכול להיות גם שהפועל פתח תקוה לא תפנה אלי בכלל למרות ההצלחה המקצועית”.

לגבי אי שיתופו של דניאל כהן לאחרונה אמר המאמן: "במעמד החתימה נאמר לי בצורה מפורשת שאין התחייבות לתת דקות משחק לשום שחקן. אני מתנהל בדרך מקצועית ומקצוענית וגם הכנסתי סעיף לחוזה לפיו אני הסמכות המקצועית הבלעדית. אני לא מסתכל על תעודות הזהות של השחקנים ומי שחשבתי שצריך להיות על כר הדשא היה שם. דניאל ילד טוב, שחקן לגיטימי בליגה הלאומית שמתאמן בצורה רצינית וכשחקן בוודאי שהוא לא צריך להיפגע משמועות כאלה ואחרות".

בינתיים, שחקני הקבוצה נחושים להמשיך בהשבתת האימונים, כאשר חלקם ממשיכים לטעון כי ללא תשלום משכורת מרץ הם לא יעלו למשחק הקבוצה ביום שני מול מכבי הרצליה. אגב, היום הוא כבר המועד האחרון על פי החוק לתשלום משכורות חודש אפריל. "לא נבוא ביום שני", אמר בנחרצות שחקן בקבוצה. "שיביאו את הכסף. אם דורון גלנט רוצה, שיעלה עם הנוער. הרי כבר נשארנו בליגה אז לא אכפת לו. חייבים לנו 60 ימי עבודה. עד שלא נראה את הכסף לא יהיה כלום".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר