קבוצת הנוער של הפועל לפני המשחק היום בקריית שמונה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער
קבוצת הנוער של הפועל לפני המשחק היום בקריית שמונה. צילום מתוך עמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער

1:2 לקבוצת הנוער של הפועל בקריית שמונה. ההכרעה: בשבת הבאה

מהפך של הכחולים וניצחון של היריבה ראשון לציון השאיר את המאבק פתוח לחלוטין לקראת המשחק בין הקבוצות בשבוע הבא. ניצחון - והפועל תלך למבחנים על ההישארות

פורסם בתאריך: 12.5.18 18:22

קבוצת הנוער של הפועל מסרבת לוותר על ההישארות בליגת העל. אחר הצהריים בקריית שמונה סכנת הירידה הפכה למוחשית ביותר העונה, אך מהפך גדול של השחקנים של אלון מאיה העביר את ההכרעה למשחק בית על כל הקופה, בשבוע הבא מול ראשון לציון. ניצחון של הפועל והכחולים ילכו למבחנים על ההישארות מול קבוצה מליגת המשנה, תיקו או הפסד – והפועל תחזור לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד.

הפתיחה הייתה שייכת לצפוניים, אחרי שטעות בהגנה של הפועל בדקה ה-10 סידרה לעבדאללה חליחל שער, 0:1. בדקה ה-35 אופק אושר קיבל כדור מאוליבייה בויסי ואיזן את התוצאה. הכחולים שמעו על היתרון של יריבתם למאבק במשחק המקביל, והבינו שרק ניצחון ישאיר אותם בתמונה. בדקה ה-55 הגיע השער המיוחל, כאשר שאדי מסארווה, שהגיע במהלך העונה ממכבי חיפה, קבע 1:2.

לאחר הניצחון 1:2 של ראשון לציון על רמת השרון, הפער בין הקבוצות נותר על שלוש נקודות כאשר להפועל יחס שערים עדיף, כאשר שתי הקבוצות ייפגשו כאמור למשחק ראש בראש בשבת הבאה, שצפוי למשוך אליו קהל רב.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר