גלנט עם הנציגים באימון הבוקר. צילום: לירון סובול
גלנט עם הנציגים באימון הבוקר. צילום: לירון סובול

צפו בתמונות: גלנט הגיע לאימון הבוקר עם שלושה נציגים. גורם: "אלו נציגי סלוק"

שחקני הקבוצה הופתעו כאשר המשלחת חלפה על פניהם בעודם מתאמנים. גורמים במועדון טוענים כי העסקה תסגר באמצע השבוע, גורמים אחרים ממשיכים להיות סקפטיים

פורסם בתאריך: 13.5.18 14:02

בעוד שעובדי הפועל, בבוגרים ובמחלקת הנוער, סובלים מהלנת שכר במשך למעלה מחודש, הגיע היום (ראשון) הבעלים דורון גלנט לאימון הבוקר של הקבוצה כשהוא מלווה בשלושה אנשים וערך איתם סיור במתחם סירקין. בסביבת המועדון טענו כי השלושה הם נציגיו של סוכן השחקנים דימיטרי סלוק, אשר נשלחו על ידו כדי להתרשם מהמועדון.

גלנט ליד השחקנים באימון. צילום: לירון סובול

גלנט ליד השחקנים באימון. צילום: לירון סובול

יחד עם גלנט ושלושת הנציגים היו במקום גם הספונסר הראשי גל חצור ודני משיח. גורמים במועדון ממשיכים לטעון כי עסקת העברת הבעלות במועדון לידיו של סוכן השחקנים האוקראיני קרובה מאוד לחתימה וצפויה להיסגר באמצע השבוע, בעוד שגורמים אחרים במועדון ובבקרה התקציבית ממשיכים להיות סקפטיים באשר לאפשרות שסלוק אכן ירכוש את הקבוצה. שחקני הקבוצה, שעלו רק חמש דקות קודם לאימון, הופתעו לראות את המשלחת שהגיעה לאימון חולפת על פניהם.

גלנט והמשלחת. צילום: לירון סובול

גלנט והמשלחת. צילום: לירון סובול

כפי שפרסמנו הבוקר, שחקני הקבוצה חזרו אתמול להתאמן והפסיקו את סכסוך העבודה עליו הכריזו בשבוע שעבר. הצעד של השחקנים נעשה בעקבות הבטחה של עו"ד אוהד כהן מארגון השחקנים, לפיה תועבר לשחקנים הלוואה על חשבון משכורת חודש מרץ.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר