שחקני הפועל. צילום זאב שטרן
שחקני הפועל. צילום זאב שטרן

למרות שהתקבל אישור הניהול התקין: ספק אם משכורות עובדי הפועל ישולמו השבוע

ביום רביעי שעבר התקבל האישור מרשם העמותות, אך עיקול של ביטוח לאומי על חשבון הקבוצה מונע את העברת המשכורות

פורסם בתאריך: 15.5.18 15:10

לאחר סחבת בת חודשים ארוכים, בשעה טובה חתם רשמית רשם העמותות על אישור ניהול תקין להפועל לשנת 2018. החתימה המיוחלת, שהגיעה אחרי חודשים ארוכים, הגיעה כבר ביום רביעי שעבר. אלא שכעת מתברר שגם ההתקדמות הזו לא מבטיחה מידית את תשלום שכר השחקנים, שכזכור טרם קיבלו את משכורות מרץ ואפריל.

הסיבה שבגינה לא ניתן להשתמש בכספים (כ-180 אלף שקלים ממועצת ההימורים) היא בשל עיקול של ביטוח לאומי על חשבון המועדון, שלא מאפשר להעביר ישירות כספים מהטוטו. בבקרה התקציבית פועלים להסרת העיקול אך במקביל מנסים לגייס כספים ממקורות נוספים.

"קבלת אישור הניהול התקין היא אכן התקדמות, אבל עדיין יש בעיות פרוצדוראליות שאנחנו מאמינים שיפתרו בקרוב", אמרו בבקרה. "בכל מקרה, לא מדובר בסכום שמספיק לשלם משכורת אחת במלואה, אלא חלק משמעותי ממנה ואנחנו פועלים לגיוס כספים נוספים. זה ייקח עוד כמה ימים ואי אפשר להבטיח שהשחקנים יקבלו את המשכורות השבוע". יש לציין כי התמיכה מאיש העסקים חיים כהן טרם התקבלה. בנוסף, בבקרה התייחסו בביטול לניסיונות לפתור את הבעיה באמצעות ארגון השחקנים וציינו כי "המהלך לקבלת הלוואה מארגון השחקנים לא ממש ריאלי".

בנושא אחר, גורמים במועדון ממשיכים לטעון כי סוכן השחקנים האוקראיני דימיטרי סלוק קרוב לרכישת המועדון. "נציגיו של סלוק אמורים להגיע הערב למתחם סירקין כדי להתרשם ממחלקת הנוער", ציין בכיר בהפועל. "יש תקווה שהעסקה תסגר בימים הקרובים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר