דניאל כהן ורם לוי אחרי ספיגת השער. צילום: ניר קידר

במכבי עוקצים: "דניאל כהן לא נהנה בהפועל". צרויה ולבקוביץ' עשויים לעזוב

במכבי טוענים כי הבלם לא תכנן להישאר בהפועל בלי קשר להצעתם. גלנט הגיע למסיבת סיום העונה של השחקנים והבטיח להם כי יזמן אותם בקרוב לגמר חשבון

פורסם בתאריך: 22.5.18 10:57

שישה ניצחונות רצופים וסיום מתוק יחסית עם הבכורה בפלייאוף התחתון יכולים אולי היו להעלות חיוכים על פניהם של שחקני הפועל, אילולא נאלצו לעשות מעבר חד ולקוות לתשלום משכורות מרץ ואפריל גם לאחר שעונת המשחקים הסתיימה. במסיבת סיום העונה שהתקיימה בתחילת השבוע בביתו של פסיכולוג הקבוצה אלון סגל, נכח הבעלים דורון גלנט ועל פי מספר שחקנים הודיע כי יזמן אותם השבוע לגמר חשבון ותשלום הכספים המגיעים להם. אלא שבמצב העניינים הנוכחי נראה כי האמון של השחקנים בבעל הבית לא גבוה במיוחד, נוכח ההבטחות הרבות שלא מומשו בחודשים האחרונים.

וכשאלה הם פני הדברים, מה הפלא ששחקנים מתחילים לנטוש את הספינה הטובעת? הסנונית הראשונה הוא המגן דניאל כהן, שחצה אתמול (שני) את הכביש וחתם לשנה בשורות היריבה העירונית מכבי. "ידוע כבר תקופה שדניאל כהן לא רצה להישאר בהפועל, בלי קשר למכבי", ציינו גורמים במכבי. "אסור לשכוח שדניאל בא לישראל כדי לשחק כדורגל. לא חסר לו כלום בחיים והוא בא ליהנות. זה לא ילד רגיל שבא להתפרנס מהכמה שקלים שמרווחים בכדורגל ואם הוא לא נהנה – הוא לא יהיה. הוא פשוט לא נהנה בהפועל".

החלוץ גל צרויה מחזיק בחוזה לעונה הבאה, אבל כבר החל לבדוק את האפשרות לשוב לליגת העל. בהתחשב בשלל ההצעות שקיבל במהלך חלון ההעברות בינואר, לא נראה שיתקשה למצוא קבוצה. לשוער רובי לבקוביץ' אופציה להמשיך, אבל לאחר היכולת הטובה שהציג העונה בצירוף אי הוודאות בהפועל ייתכן מאוד שיעזוב.

גל צרויה. צילום: זאב שטרן

גל צרויה. צילום: זאב שטרן

מלבדם סיימו שאר השחקנים חוזה וכמעט כרגיל צפויה הפועל לעבור מתיחת פנים בקיץ, זאת עוד לפני אופציית הפירוק שהופכת לריאלית יותר משבוע לשבוע. עם זאת, שחקנים בקבוצה עמם שוחחנו ציינו את ההערכה הגדולה שלהם לתומר קשטן וגרסו כי אם המאמן ימשיך, כמובן בכפוף לשינוי בעמדת הבעלים ועתיד ניהולי וכלכלי נראה לעין, הם ישמחו להישאר בקבוצה. למרות זאת, נראה כי סיכוייו של המאמן להמשיך בעונה הבאה נמוכים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר