שחקני הפועל בסיום המשחק
שחקני הפועל בסיום המשחק

סוף עצוב לעונה שחורה: קבוצת הנוער של הפועל ספגה בדקה ה-97 וירדה ללאומית (וידאו)

אוהדי הפועל קיבלו היום, בפעם המי יודע כמה, שיעור נוסף בכמה שכדורגל יכול להיות אכזרי. הכחולים סיימו ב-2:2 דרמטי מול ראשון לציון, שהחזיר אותם לליגה השנייה אחרי עונה אחת בלבד

פורסם בתאריך: 22.5.18 20:10

כנראה שיותר אכזרי מזה לא יכול להיות. מהפך סופר דרמטי של הפועל, כולל שער בתוספת הזמן מול ראשון לציון, היה אמור להספיק לחבורה של אלון מאיה, אך המאמן, שיודע דבר או שניים על שערים במשחקים מול הכתומים בדקה ה-97, ראה את עדן אגמי האורח כובש בהתקפה האחרונה של העונה, בשער ששלח את הפועל לליגה הלאומית. קבוצת הנוער סיימה ב-2:2 כואב מול ראשון לציון, ובכך גמרה את העונה במקום ה-15 בליגת העל לנוער וירדה אחרי עונה אחת לליגת המשנה. שחקני הקבוצה שכבו בסיום המשחק על כר הדשא ומיררו בבכי.

השחקנים מתנצלים בפני הקהל בסיום המשחק:

ירידת הליגה של קבוצת הנוער שמה חותמת סופית על העונה הכושלת ביותר שידעה הפועל פתח תקוה מאז ומעולם. מעבר למיקום של קבוצת הבוגרים (תשיעי בליגה הלאומית, הגרוע בתולדות המועדון), כל קבוצות המחלקה, בהן יש חלוקה לליגת העל ולאומית (נוער, נערים א' ונערים ב'), ישחקו בעונה הבאה בליגת השנייה.

45 הדקות הראשונות של המשחק, אליו הגיעו כ-600 אוהדי הפועל, היו חלשות מאוד והסתיימו ללא מצבים מיוחדים. בדקה ה-68 שרק השופט יגאל פריד לפנדל תמוה לזכותה של ראשון לציון, אותו ניצל דן ביתן כדי להעלות את הכתומים ליתרון. בעיטה חופשית נהדרת של איתי לוי בדקה ה-80 השוותה עבור הפועל את המשחק והפיחה תקווה חדשה, שהתממשה בדקה ה-92 עם שער דרמטי של אור שטיין המחליף, שהעיף את מאות הכחולים באוויר.

השחקנים חוגגים עם האוהדים אחרי המהפך

השחקנים חוגגים עם האוהדים אחרי המהפך

למרות שהניצחון והכרטיס למבחנים כבר היו לה ביד, טעות קשה של ההגנה הכחולה בדקה ה-97, בהתקפה האחרונה של המשחק והעונה כולה, סידרה לעדן אגמי שער שיוויון דרמטי, שהוריד כאמור את הפועל לליגה השנייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מקורב

    פרדי הצלחה כבירה
    כל הכבוד
    כל הקבוצות בליגה שנייה
    מצחיק אפילו לחשוב מה עשה דורון רז בשנתיים האחרונות ומה אתה עשית …
    מעניין מה דני משיח אומר עכשיו …
    תתבישו לכם אתם חתומים על הירידה כי ההחלטות שלכם לא משיקולים מקצועיים
    נכון דני משיח ? נכון גל חצור ?

  2. מכיר מקרוב

    פרדי אתה תותח
    איזו עונה שכולה כישלון
    העיקר שהבן שלך משחק כל השאר שטויות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר